2020-11-23 11:52

„CityBee“ garsiai išleido ir pasitiko sugrįžusią darbuotoją

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Prieš metus „CityBee“, pasitelkusi kampaniją su šūkiu „Pija, pasilik!“, bandė išlaikyti į „Google“ atstovybę išeinančią, savo rinkodaros vadovę. Tačiau tąkart ji pasirinko „Google“ pasiūlymą. Prabėgus kiek daugiau nei metams, Pija Ona Indriūnaitė vėl „CityBee“ komandoje ir imasi vadovauti bendrovės rinkodarai.

Šią žinią „CityBee“ pranešė išlaikydama pirmosios kampanijos stilių. Vienoje judriausių Vilniaus gatvių esančiame lauko reklamos stende paskelbė plakatą su užrašu – „Spėkit, kas grįžta? Pija“. Tokią žinutę taip pat gavo visi „CityBee“ klientai. Ji buvo paskelbta ir bendrovės socialiniuose tinkluose.

„Kas galėjo pagalvoti, kad sulauksime romantiškos laimingos pabaigos šioje meilės tarp darbdavio ir darbuotojo istorijoje. Po daugiau nei metų „Google“ nusprendžiau grįžti į „CityBee“ ir stoju prie įmonės rinkodaros vairo. 2019 m. mano sprendimas buvo teisingas ir vienas geriausių dalykų, kurie galėjo nutikti. Per metus tapau dar stipresnė specialistė, prisidėjau prie projektų, kuriais nepaprastai didžiuojuosi, pamilau talentingus žmones, su kuriais teko dirbti. Na, o su „CityBee“ visą šį laiką palaikiau šiltą ir artimą ryšį, buvau jų fanė. „CityBee“, parodėte visiems skeptikams, kad jūsų dėmesys nebuvo tik PR’inis triukas – grįžtu pas jus su nauja patirtimi, įgūdžiais bei idėjomis. Spirgu vėl įmerkti pirštus į darbus bei kalbėti už šį nepaprastai šiltą ir charizmatišką prekės ženklą“, – pranešdama apie sugrįžimą „Facebook“ rašo P. O. Indriūnaitė.

Savo ruožtu prieš metus daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, – vaisiai buvo saldūs. „CityBee“ tąkart sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV.

VŽ rašė, kad neseniai „CityBee“ bendrovei ėmė vadovauti Kristijonas Kaikaris.

Bendrovės pranešime skelbiama, kad sugrįžus rinkodaros vadovei, „CityBee“ užbaigė vadovų komandos atnaujinimą ir yra pasiruošusi pradėti naują įmonės plėtros etapą.

Prieš 8 m. Lietuvoje paslaugas teikti pradėjusi „CityBee“ šiuo metu veikia Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir yra viena didžiausių automobilių dalijimosi paslaugų teikėjų Europoje.

Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2.000 transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750.000 registruotų klientų bazę.

52795
130817
52791