„CityBee“ garsiai išleido ir pasitiko sugrįžusią darbuotoją

Publikuota: 2020-11-23
Bendrovės nuotr.
svg svg
Bendrovės nuotr.

Prieš metus „CityBee“, pasitelkusi kampaniją su šūkiu „Pija, pasilik!“, bandė išlaikyti į „Google“ atstovybę išeinančią, savo rinkodaros vadovę. Tačiau tąkart ji pasirinko „Google“ pasiūlymą. Prabėgus kiek daugiau nei metams, Pija Ona Indriūnaitė vėl „CityBee“ komandoje ir imasi vadovauti bendrovės rinkodarai.

Šią žinią „CityBee“ pranešė išlaikydama pirmosios kampanijos stilių. Vienoje judriausių Vilniaus gatvių esančiame lauko reklamos stende paskelbė plakatą su užrašu – „Spėkit, kas grįžta? Pija“. Tokią žinutę taip pat gavo visi „CityBee“ klientai. Ji buvo paskelbta ir bendrovės socialiniuose tinkluose.

„Kas galėjo pagalvoti, kad sulauksime romantiškos laimingos pabaigos šioje meilės tarp darbdavio ir darbuotojo istorijoje. Po daugiau nei metų „Google“ nusprendžiau grįžti į „CityBee“ ir stoju prie įmonės rinkodaros vairo. 2019 m. mano sprendimas buvo teisingas ir vienas geriausių dalykų, kurie galėjo nutikti. Per metus tapau dar stipresnė specialistė, prisidėjau prie projektų, kuriais nepaprastai didžiuojuosi, pamilau talentingus žmones, su kuriais teko dirbti. Na, o su „CityBee“ visą šį laiką palaikiau šiltą ir artimą ryšį, buvau jų fanė. „CityBee“, parodėte visiems skeptikams, kad jūsų dėmesys nebuvo tik PR’inis triukas – grįžtu pas jus su nauja patirtimi, įgūdžiais bei idėjomis. Spirgu vėl įmerkti pirštus į darbus bei kalbėti už šį nepaprastai šiltą ir charizmatišką prekės ženklą“, – pranešdama apie sugrįžimą „Facebook“ rašo P. O. Indriūnaitė.

Savo ruožtu prieš metus daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, – vaisiai buvo saldūs. „CityBee“ tąkart sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV.

VŽ rašė, kad neseniai „CityBee“ bendrovei ėmė vadovauti Kristijonas Kaikaris.

Bendrovės pranešime skelbiama, kad sugrįžus rinkodaros vadovei, „CityBee“ užbaigė vadovų komandos atnaujinimą ir yra pasiruošusi pradėti naują įmonės plėtros etapą.

Prieš 8 m. Lietuvoje paslaugas teikti pradėjusi „CityBee“ šiuo metu veikia Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir yra viena didžiausių automobilių dalijimosi paslaugų teikėjų Europoje.

Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2.000 transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750.000 registruotų klientų bazę.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06
Lapkritį išaugo dezinformacijos intensyvumas

Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento (SKD) analitikai lapkričio mėnesį fiksavo didesnį...

Rinkodara
2020.12.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus