2020-09-11 03:01

Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl užklupusios pandemijos politinės partijos buvo priverstos pergalvoti reklamos strategijas ir planus.
  • Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais paskutiniaisiais komunikacijos šūviais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.
  • LVŽS, valdančioji partija, teigia, kad žiniasklaidos priemonėms šį kartą yra numatę mažesnius biudžetus ir orientuojasi į tiesioginę komunikaciją.
  • Komunikacijos pasiskirstymą žiniasklaidoje gali pakoreguoti epidemiologinė situacija.
  • Per septynis šių metų mėnesius politinė reklamos dalis tradicinėse medijose tesudarė 0,2%.

Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais komunikacijos sprendimais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.

52795
130817
52791