Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą

- Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais paskutiniaisiais komunikacijos šūviais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.
- LVŽS, valdančioji partija, teigia, kad žiniasklaidos priemonėms šį kartą yra numatę mažesnius biudžetus ir orientuojasi į tiesioginę komunikaciją.
- Komunikacijos pasiskirstymą žiniasklaidoje gali pakoreguoti epidemiologinė situacija.
- Per septynis šių metų mėnesius politinė reklamos dalis tradicinėse medijose tesudarė 0,2%.
Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais komunikacijos sprendimais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai