2016-06-15 12:02

Rinkodara verslas verslui segmente: keturios klaidos

Audrius Savickas, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas: „Esu matęs ne vieną atvejį, kai tinkamai pakoregavus rinkodaros ir komunikacijos žinutę gerokai išaugo pardavimai, net nepadidinus rinkodaros biudžeto.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Audrius Savickas, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas: „Esu matęs ne vieną atvejį, kai tinkamai pakoregavus rinkodaros ir komunikacijos žinutę gerokai išaugo pardavimai, net nepadidinus rinkodaros biudžeto.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Parduodant verslo verslui segmente įmonės per daug dėmesio skiria prekės ar paslaugos funkcionalumui ir per mažai – bendravimui, vertybių su klientu atitikimui. Klientui vertė yra ne tik pati prekė, tačiau ir gamybos, aptarnavimo procesai, sandėliavimas, gebėjimas prisitaikyti.

Audrius Savickas, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas, išskiria keturis pagrindinius sankirtos taškus, kur dažniausiai klysta verslininkai, žvelgiant iš komunikacijos verslo verslui segmente.

Pirma, neretai pardavėjas ir klientas skirtingai suvokia kainos ir kokybės santykį, antra – nesugeba įvardyti papildomų arba vadinamųjų minkštųjų verčių.

52795
130817
52791