Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-04-30 05:45

Technologijų milžinės nesnaudžia: naujų funkcijų gausa ir svarbūs atnaujinimai

Vizualas sukurtas naudojant „ChatGPT“.
Vizualas sukurtas naudojant „ChatGPT“.
Šį pavasarį technologijų milžinės „Google“, „Meta“ ir „OpenAI“ ypač aktyvios. Per pastaruosius mėnesius iš jų sulaukėme ne tik daugybės naujų funkcijų, bet ir reikšmingų algoritmų pokyčių, kurie gali iš esmės pakeisti reklamos kampanijų planavimą, prekės ženklų komunikaciją ir dirbtinio intelekto (DI) taikymą rinkodaroje.

Svarbiausios naujienos rodo aiškią kryptį: didieji technologijų rinkos žaidėjai siekia suteikti daugiau galimybių, bet kartu kelia aukštesnę kartelę. Ką tai reiškia besireklamuojantiems verslams?

Naujas tikslas „Demand Gen“ kampanijose

„Google Ads“ į „Demand Gen“ kampanijas įtraukė naują tikslą – „YouTube Engagements“. Tai reiškia, kad nuo šiol galima optimizuoti kampanijas, siekiant „YouTube“ kanalo prenumeratų, arba naudoti šias sąveikas su skelbimais kaip pilnavertį konversijos tikslą. 

52795
130817
52791