Reklamų tyrimas: veidrodinis „Telios“ atsakas lyderei „Tele2“, tylesni prekybininkai

„Tele2“ 5G daininga reklama apie atostogų duetą su Monika Liu turi viską, kad vasaros laikotarpiu užmegztų empatišką santykį su lietuvių auditorija: neprastai sukaltą dainą, mylimą dainininkę, galiausiai – lietuvių numylėtą pajūrį“, – vertina Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas.
Pasak jo, kartu su kita humoristine „Tele2“ reklama, kurios epicentre – nuo kalbėjimo telefonu persikreipęs restorano šefas Tonis, šis prekių ženklas karaliauja ir pagal emocinį auditorijos atsaką: reklama su Toniu surinko vidutiniškai 8,60 balo (1 vieta), 5G dainos – 8,16 (2 vieta).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai