2024-09-18 05:45

Reklamų tyrimas: veidrodinis „Telios“ atsakas lyderei „Tele2“, tylesni prekybininkai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Įsimintiniausia šios vasaros reklama – „dainuojantis“ telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klipas su Monika Liu priešakyje, antra – gana įkyri, tačiau gal todėl vartotojams ir įstrigusi „Maximos“ reklama su kainų loterija, rodo „Synopticom Ad Research“ tyrimas.

„Tele2“ 5G daininga reklama apie atostogų duetą su Monika Liu turi viską, kad vasaros laikotarpiu užmegztų empatišką santykį su lietuvių auditorija: neprastai sukaltą dainą, mylimą dainininkę, galiausiai – lietuvių numylėtą pajūrį“, – vertina Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas.

Pasak jo, kartu su kita humoristine „Tele2“ reklama, kurios epicentre – nuo kalbėjimo telefonu persikreipęs restorano šefas Tonis, šis prekių ženklas karaliauja ir pagal emocinį auditorijos atsaką: reklama su Toniu surinko vidutiniškai 8,60 balo (1 vieta), 5G dainos – 8,16 (2 vieta).

52795
130817
52791