2024-06-19 08:45

Dosnūs metai: atsparus vartotojas ir užgrūdintas verslas stumia į viršų reklamos rinkos lubas

Iš kairės: Marius Tuminas, „Dentsu Lithuania“ vadovas, Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius, ir Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas (dešinėje).
Iš kairės: Marius Tuminas, „Dentsu Lithuania“ vadovas, Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius, ir Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas (dešinėje).
2023-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs, itin reikšmingą šuolį į viršų demonstruoja visos pirmajame penketuke esančios bendrovės. Agentūrų vadovai, žvelgdami į šiuos metus, taip pat dėlioja optimistinį scenarijų.
  • Gerokai į viršų per metus ūgtelėjo visos penketuke besirikiuojančios žiniasklaidos planavimo agentūros.
  • Didžiųjų reklamdavių įtaka žiniasklaidos planavimo agentūrų rezultatams.
  • Reklamos rinką vasarą augins didieji sporto renginiai – Europos futbolo čempionatas, olimpinės žaidynės.
  • „Inspired UM“ augimo šaltinis – ir išplėstos eksporto rinkos.

Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2023-iųjų rodiklius, – lyderiaujančias pozicijas išlaikiusi „Dentsu Lithuania“, jungianti žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“.

52795
130817
52791