2024-04-10 13:23

Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais

Kairėje Antonio Bechtle, kūrybinės agentūros „BM Boutique“, jau ne vienerius metus bendradarbiaujančios su „Go Vilnius“, kūrybos vadovas. VŽ koliažas.
Kairėje Antonio Bechtle, kūrybinės agentūros „BM Boutique“, jau ne vienerius metus bendradarbiaujančios su „Go Vilnius“, kūrybos vadovas. VŽ koliažas.
Prieštaringoji „Go Vilnius“ reklama tebekelia aistras: ją palaiminusi sostinės turizmo organizacija vardija tik teigiamas nuomones užsienio žiniasklaidoje, užmerkdama akis į kritiką kaimyninėse šalyse. Reklamą kūrusios agentūros vadovas tikina, kad eiti saugiu keliu mažai šaliai nėra tinkamas sprendimas.

Kampanija susilaukė didžiulės kritikos bangos, raginimų stabdyti ją socialiniuose tinkluose, kai kurios organizacijos nusiuntė, kitos dar ruošia tokius prašymus ir „Go Vilnius“, ir sostinės savivaldybei. 

Edvinas Samkus, Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas, teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.

52795
130817
52791