2024-04-05 14:16

Šokiruojanti Vilniaus reklama: pasenusios klišės piktina lietuvius

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Vilniaus verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują rinkodaros kampaniją „Expectations vs Reality“ (liet. lūkesčiai vs. realybė), su kuria tikisi didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Pasirodęs klipas sulaukė didžiulės vietinių kritikos socialiniuose tinkluose ir raginimų jo neberodyti.

Papildyta skyreliu  „Go Vilnius“ turi savo argumentus 

Nors reklamos kūrėjai sako, kad klipas meta iššūkį įsisenėjusiems stereotipams ne tik apie Vilnių, bet ir apie visą Rytų Europos regioną, jį pažiūrėjusieji bene vienbalsiai teigia priešingai.

52795
130817
52791