2024-01-23 06:45

„Autogidas.lt“ apie antrąją poziciją rinkoje: nuosprendis ar strateginė pozicija

Julija Martinkevičienė, „Autogidas.lt“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Julija Martinkevičienė, „Autogidas.lt“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Skelbimų portalų segmente pastaraisiais metais matyti vis daugiau judesių – aktyvesnių rinkodaros žingsnių šiemet imasi „Autogidas.lt“, savo kąsnį atsiriekti bando ir pernai kovą startavęs nekilnojamojo turto skelbimų „Realu.lt“ portalas.
  • Painiojami didžiųjų skelbimų portalų pavadinimai tapo strateginiu rinkodaros žingsniu atvirai ir drąsiai pripažinti antrąją poziciją segmente.
  • Kada tokia strategija veikia versle.
  • „Autogidas“ kampaniją vadina sveiko konkurencingo pykčio teisinga išraiška, kuri tonizuos stabiliai besijaučiančią skelbimų portalų rinką.

Tai bandymai sukurti bent kiek rimtesnę atsvarą ilgamečiam skelbimų portalų lyderiui Lietuvoje – UAB „Diginet“, valdančiam nemažai lankomiausių portalų šalyje („Autoplius.lt“, „Aruodas.lt“, „Skelbiu.lt“ ir kt.).

52795
130817
52791