„Autogidas.lt“ apie antrąją poziciją rinkoje: nuosprendis ar strateginė pozicija

- Painiojami didžiųjų skelbimų portalų pavadinimai tapo strateginiu rinkodaros žingsniu atvirai ir drąsiai pripažinti antrąją poziciją segmente.
- Kada tokia strategija veikia versle.
- „Autogidas“ kampaniją vadina sveiko konkurencingo pykčio teisinga išraiška, kuri tonizuos stabiliai besijaučiančią skelbimų portalų rinką.
Tai bandymai sukurti bent kiek rimtesnę atsvarą ilgamečiam skelbimų portalų lyderiui Lietuvoje – UAB „Diginet“, valdančiam nemažai lankomiausių portalų šalyje („Autoplius.lt“, „Aruodas.lt“, „Skelbiu.lt“ ir kt.).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai