„Lidl Lietuvos“ ir „Pieno žvaigždžių“ ginčas baigėsi taikos susitarimu

VŽ primena, kad 2023-iuosius metus lyginamąja reklamos kampanija pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“ sulaukė dviejų nepalankių sprendimų: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė 100.000 Eur baudą, taip pat bemaž 50.000 Eur kompensaciją dėl dizaino naudojimo reklamoje teisme prisiteisė „Pieno žvaigždės“.
Minimoje reklamos kampanijoje „Lidl“ lygino prekių ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekių ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kainas. Vėlesnėse lyginamosiose reklamose atsidūrė „Arimex“ riešutai, taip pat padažai „Heinz“, ledai „Ingman“ ir kt.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai