„Maxima“ pasirinko „INK agency“

„INK agency“ tampa pagrindiniais prekybos lyderės partneriais, kuriems patikėtas kasdienių komunikacijos paslaugų teikimas, taip pat integruotos komunikacijos kampanijos, darbdavio identiteto projektai. Nuo 2022 m. kovo komunikacijos paslaugas tinklui teikia ir „Headline Agency“.
Pasak Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorės, tinklas tęsia pasiteisinusią praktiką dirbti su dviem ryšių su visuomene agentūromis, kurios koncentruojasi į atskiras sritis, taip užtikrinant sklandžią ir efektyvią komunikaciją.
Renkantis dar vienus komunikacijos partnerius buvo atsižvelgta į pateikto pasiūlymo kokybę, rinkos išmanymo gylį, gebėjimą generuoti originalias idėjas bei nestandartiškai spręsti naujus iššūkius. „INK agency“ ne tik pristatė kūrybišką požiūrį į rinkos temas, priėjimą prie jų, bet ir sužavėjo visos komandos įsitraukimu ir profesionalumu.
„Mažmeninės prekybos sektoriaus komunikacija yra itin intensyvi ir dinamiška, jos apimtys – didelės, o kokybės ir ekspertiškumo kartelė – ypač aukštai. Siekiame, kad tiek komunikacijos komanda įmonės viduje, tiek išorės partneriai galėtų greitai kartu pasiekti kokybišką sinergiją, o komunikacija ir toliau ne tik išliktų efektyviausia sektoriuje, bet ir įgautų dar daugiau naujų formų bei tikslingai ir greitai pasiektų mūsų svarbiausią auditoriją – prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjus“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Bendradarbiavimo sutartis su „INK agency“ pasirašyta dviem metams, darbus agentūra pradėjo rugpjūčio pradžioje.
„Esame pasiruošę priimti iššūkį ir padėti „Maximai“ išlaikyti aukštai iškeltą efektyvios ir kokybiškos komunikacijos kartelę“, – sako Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyresnysis partneris.
Tarp „INK agency“ klientų yra „Telia Lietuva“, „Švyturys-Utenos alus“, „Electrolux“, „Klaipėdos nafta“, „YIT Lietuva“, „Itella“, „Sorainen“ ir kitos bendrovės bei žinomi prekės ženklai.
Kaip rodo VŽ sudarytas agentūrų reitingas, per 2022-uosius, palyginti su ankstesniais metais, pajamas labiausiai augino „INK agency“. Kartu agentūrai labiausiai pavyko padidinti ir grynąjį pelną – beveik 84%, iki 169.000 Eur.
2022-ieji didžiausioms komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: nepaisant karo ir infliacijos padiktuotų iššūkių, atsargesnių užsakovų nuotaikų, bemaž visos agentūros augino pajamas, taip pat ir bendrąjį pelną (tiesiogines pajamas) – eilutę, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.