Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2023-08-09 08:45

Transformacija iš reklamos verslo: įkūrė kvapų rinkodaros agentūrą

VŽ koliažas: iš kairės Aurimas ir Vaida Petroševičiai, kvapų rinkodaros agentūros „SensoSell“ įkūrėjai, taip pat Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, sostinės viešbučio „Pacai“ direktorė.
VŽ koliažas: iš kairės Aurimas ir Vaida Petroševičiai, kvapų rinkodaros agentūros „SensoSell“ įkūrėjai, taip pat Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, sostinės viešbučio „Pacai“ direktorė.
Tinkamai pasirinktas ir tikslingai versle pasitelkiamas kvapas – dar viena sudedamoji prekės ženklo dalis, padedanti kurti tampresnį ryšį su klientais, auginti jų lojalumą.
  • Kvapų rinkodara – neapčiuopiamas veiksmas su apčiuopiamais verslo rezultatais.
  • Ne kolektyvui ar vadovui kvapas turi patikti. Pirmiausia jis turi atitikti prekės ženklo filosofiją, jį papildyti.
  • Vien patinkančio kvapo neužtenka, čia reikia ir nuoseklumo.
  • „Pacų“ viešbutis jau bemaž penkis metus naudoja kvapų rinkodarą ir vadina tai pasitesinusiu, strateginiu sprendimu.

Patalpų aromatizavimo sprendimai, t. y. kvapų rinkodara padeda sustiprinti prekės ženklo identitetą, įsimenamumą, išskirtinumą, taip pat gali paskatinti klientus parduotuvėje ar organizacijoje praleisti daugiau laiko, išleisti daugiau.

52795
130817
52791