Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos
- Svarstant apie rėmimą, dera įsivertinti, kas anksčiau buvo toje rėmimo pozicijoje.
- Padarius klaidų, daugiau sėkmės laurų gali skinti ankstesnis rėmėjas.
- Pastarųjų metų prekių ženklų klaidos ir gerieji pavyzdžiai Dakaro ralyje.
„Metų pradžios toną daugeliui diktuoja plačiai žiniasklaidoje paprastai nušviečiamos Dakaro lenktynės. Tiesa, tai nėra tas renginys, kuris išlaikytų žiūrovų dėmesį ilgesnį laiką, susidomėjimas juo stipriai išauga tik paties ralio metu“, – vertina Andrius Katinas, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ tyrimų skyriaus vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai