2023-03-14 14:08

Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos

VŽ, BNS, „MindShare Lietuvos“ nuotraukų koliažas.
VŽ, BNS, „MindShare Lietuvos“ nuotraukų koliažas.
Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos lemia ir skirtingą požiūrį į pačius rėmėjus.
  • Svarstant apie rėmimą, dera įsivertinti, kas anksčiau buvo toje rėmimo pozicijoje.
  • Padarius klaidų, daugiau sėkmės laurų gali skinti ankstesnis rėmėjas.
  • Pastarųjų metų prekių ženklų klaidos ir gerieji pavyzdžiai Dakaro ralyje.

„Metų pradžios toną daugeliui diktuoja plačiai žiniasklaidoje paprastai nušviečiamos Dakaro lenktynės. Tiesa, tai nėra tas renginys, kuris išlaikytų žiūrovų dėmesį ilgesnį laiką, susidomėjimas juo stipriai išauga tik paties ralio metu“, – vertina Andrius Katinas, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ tyrimų skyriaus vadovas.

52795
130817
52791