2021-07-15 08:45

Reputacijos švytuoklė: „Maximos“ atsakas – stiprus, bet pelnyti pripažinimą sunkiau nei „Lidl“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pandemijos metai buvo sėkmingi prekybos sektoriui: nors iššūkių netrūko dėl strigusių tiekimo grandinių, augusių žaliavų kainų, pasikeitusios pirkėjų elgsenos, daugeliui maisto prekybos tinklų pavyko ir auginti pardavimų apimtį, ir pelnyti daugiau reputacijos taškų.
  • Reputacija yra ne pažado deklaravimas, bet jo tęsėjimas.
  • „Lidl“ iš karto pakilo į viršų, panašiai, kaip ir „Depo“ lyginant su „Senukais“.
  • „Maximos“ atsakas irgi buvo stiprus.
  • Tarp prekybininkų labiausiai per metus savo reputacijos reitingus užsiauginti pavyko „Iki“ ir  „Topo grupei“.
  • Tiek IKEA, tiek „Lidl“ reputacijos formulė labai panaši.

Kaip rodo šeštus metus atliekamas tyrimas „Verslo reputacijos indeksas“, vertinant skirtingus verslo segmentus labiausiai per šiuos metus gerėjo pasitikėjimas prekybos tinklais ir statybos, remonto bei buities prekėmis prekiaujančiomis įmonėmis (vadinamasis „pasidaryk pats“, angl. „do it yourself“, DIY).

52795
130817
52791