Reputacijos švytuoklė: „Maximos“ atsakas – stiprus, bet pelnyti pripažinimą sunkiau nei „Lidl“

- Reputacija yra ne pažado deklaravimas, bet jo tęsėjimas.
- „Lidl“ iš karto pakilo į viršų, panašiai, kaip ir „Depo“ lyginant su „Senukais“.
- „Maximos“ atsakas irgi buvo stiprus.
- Tarp prekybininkų labiausiai per metus savo reputacijos reitingus užsiauginti pavyko „Iki“ ir „Topo grupei“.
- Tiek IKEA, tiek „Lidl“ reputacijos formulė labai panaši.
Kaip rodo šeštus metus atliekamas tyrimas „Verslo reputacijos indeksas“, vertinant skirtingus verslo segmentus labiausiai per šiuos metus gerėjo pasitikėjimas prekybos tinklais ir statybos, remonto bei buities prekėmis prekiaujančiomis įmonėmis (vadinamasis „pasidaryk pats“, angl. „do it yourself“, DIY).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai