„VRS WPI Vilnius“ įkūrė naują prekių ženklų identiteto agentūrą

Publikuota: 2021-06-30
„Brandity“ kūrybos vadovas bus Marius Zaveckas, ilgametis „VRS WPI Vilnius“ darbuotojas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Brandity“ kūrybos vadovas bus Marius Zaveckas, ilgametis „VRS WPI Vilnius“ darbuotojas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„VRS WPI Vilnius“, jungianti kelias rinkodaros, konsultacijų ir komunikacijos paslaugų bendroves, įsteigė prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūrą „Brandity“.

Naujoji agentūra įkurta reaguojant į pokyčius rinkoje ir orientuosis į visą prekių ženklo kūrimo ciklą: nuo strategijos iki prekės ar paslaugos pakuotės vizualinio identiteto.

Karolis Bauba, „VRS WPI Vilnius“ vykdantysis direktorius, išplatintame pranešime pažymi, kad pandeminiu laikotarpiu verslai neišvengė pokyčių pardavimų komunikacijoje. Buvo ribojama nuolaidų reklama, daugiau dėmesio skirta komunikacijai prekybos vietose, išsiplėtė internetinė prekyba. Visa tai lėmė išaugusį poreikį ieškoti išskirtinumo prekėms ir paslaugoms.

„VRS WPI Vilnius“ jungia verslo identiteto, vertės kūrimo strategijų ir konsultacijų įmonę „Impact Advisory“, kūrybinių paslaugų agentūrą „VRS Agency“, ryšių su visuomene agentūrą „Flow“ ir internetinių sprendimų kūrimo įmonę „Inato“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Grupės lygmeniu prekės ženklo kūrimo ir strategijos paslaugos buvo teikiamos ir anksčiau. Čia turime ne vieną sėkmės istoriją. Pandemijos laikotarpiu, kai verslai dėl vienokių ar kitokių priežasčių mažiau viešai komunikavo, buvo atsigręžta į vieną iš pamatinių sričių – komunikaciją per prekės ženklus ir pakuotes. Matome itin išaugusį poreikį išgryninti paslaugos ar produkto vertę, sprendžiamas vartotojų problemas ir teikiamas jiems naudas. „Brandity“ sutelkėme kompetencijas, reikalingas visam prekės ženklo kūrimo ciklui, ir taip sustiprinome visos „VRS WPI Vilnius“ teikiamų paslaugų spektrą“, – įsitikinęs K. Bauba.

Tarp „Brandity“ klientų – pieno produktų gamintoja „Vilvi Group“, popieriaus gaminių įmonės „NB Eco“ identitetas, skirtingas medicinos klinikas vienijantis „Lifest“ prekės ženklas, trąšų prekės ženklas „Terramile“ ir kiti.

Pasak K. Baubos, „Brandity“ kol kas veiks po tuo pačiu UAB „VRS WPI Vilnius“. Visos grupę sudarančios agentūros yra pasiskirsčiusios jungiant tris juridinius vienetus: „VRS WPI Vilnius“, „Inato“, „IC Baltic“ (prekės ženklas „Flow“).

„Brandity“ vadovaus Dovilė Jasaitytė, ilgametė „VRS WPI Vilnius“ darbuotoja, kūrybos vadovas bus Marius Zaveckas, taip pat ilgametis „VRS WPI Vilnius“ darbuotojas.

Transformacijų imasi ir kiti

VŽ rašė, kad pernai kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“, kuriai priklauso ir skaitmeninio turinio agentūra „Enter“, taip pat atidarė naują ženklodaros ir pakuočių dizaino studiją „Great&Golden“.

Pandemijos metų įkarštyje buvo įsteigta ir nauja reklamos agentūra „Marios“, į vieną kūrybinę komandą sujungusi žmones, pastaruosius kelis dešimtmečius dirbusius didžiosiose šalies agentūrose.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku