„VRS WPI Vilnius“ įkūrė naują prekių ženklų identiteto agentūrą
Naujoji agentūra įkurta reaguojant į pokyčius rinkoje ir orientuosis į visą prekių ženklo kūrimo ciklą: nuo strategijos iki prekės ar paslaugos pakuotės vizualinio identiteto.
Karolis Bauba, „VRS WPI Vilnius“ vykdantysis direktorius, išplatintame pranešime pažymi, kad pandeminiu laikotarpiu verslai neišvengė pokyčių pardavimų komunikacijoje. Buvo ribojama nuolaidų reklama, daugiau dėmesio skirta komunikacijai prekybos vietose, išsiplėtė internetinė prekyba. Visa tai lėmė išaugusį poreikį ieškoti išskirtinumo prekėms ir paslaugoms.
„VRS WPI Vilnius“ jungia verslo identiteto, vertės kūrimo strategijų ir konsultacijų įmonę „Impact Advisory“, kūrybinių paslaugų agentūrą „VRS Agency“, ryšių su visuomene agentūrą „Flow“ ir internetinių sprendimų kūrimo įmonę „Inato“.
„Grupės lygmeniu prekės ženklo kūrimo ir strategijos paslaugos buvo teikiamos ir anksčiau. Čia turime ne vieną sėkmės istoriją. Pandemijos laikotarpiu, kai verslai dėl vienokių ar kitokių priežasčių mažiau viešai komunikavo, buvo atsigręžta į vieną iš pamatinių sričių – komunikaciją per prekės ženklus ir pakuotes. Matome itin išaugusį poreikį išgryninti paslaugos ar produkto vertę, sprendžiamas vartotojų problemas ir teikiamas jiems naudas. „Brandity“ sutelkėme kompetencijas, reikalingas visam prekės ženklo kūrimo ciklui, ir taip sustiprinome visos „VRS WPI Vilnius“ teikiamų paslaugų spektrą“, – įsitikinęs K. Bauba.
Tarp „Brandity“ klientų – pieno produktų gamintoja „Vilvi Group“, popieriaus gaminių įmonės „NB Eco“ identitetas, skirtingas medicinos klinikas vienijantis „Lifest“ prekės ženklas, trąšų prekės ženklas „Terramile“ ir kiti.
Pasak K. Baubos, „Brandity“ kol kas veiks po tuo pačiu UAB „VRS WPI Vilnius“. Visos grupę sudarančios agentūros yra pasiskirsčiusios jungiant tris juridinius vienetus: „VRS WPI Vilnius“, „Inato“, „IC Baltic“ (prekės ženklas „Flow“).
„Brandity“ vadovaus Dovilė Jasaitytė, ilgametė „VRS WPI Vilnius“ darbuotoja, kūrybos vadovas bus Marius Zaveckas, taip pat ilgametis „VRS WPI Vilnius“ darbuotojas.
Transformacijų imasi ir kiti
VŽ rašė, kad pernai kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“, kuriai priklauso ir skaitmeninio turinio agentūra „Enter“, taip pat atidarė naują ženklodaros ir pakuočių dizaino studiją „Great&Golden“.
Pandemijos metų įkarštyje buvo įsteigta ir nauja reklamos agentūra „Marios“, į vieną kūrybinę komandą sujungusi žmones, pastaruosius kelis dešimtmečius dirbusius didžiosiose šalies agentūrose.