Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Publikuota: 2020-02-11
Kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė Jolanta Pupkevičienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė Jolanta Pupkevičienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir pakuočių dizaino studiją „Great&Golden“.

Agentūrai „Clinic 212“ priklauso ir skaitmeninio turinio agentūra „Enter“.

„Nuolat dirbame tiek su lyderiaujančiais, tiek su visiškai naujais prekių ženklais, kurdami jų prekės ženklų ir komunikacijos strategijas, ruošdami kūrybinius jų įgyvendinimo sprendimus bei kurdami dizainą. Todėl natūralu, kad rinkoje didėjant kokybiškų ženklodaros ir pakuočių dizaino sprendimų paklausai, nusprendėme įkurti specialiai tam skirtą studiją“, – išplatintame pranešime pažymi Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė ir viena įkūrėjų.

Studijai „Great&Golden” vadovaus „Clinic 212“ dizaino padalinio vadovas Aidas Šumskas, kuris įgyvendino ne vieną sėkmingą ženklodaros ir pakuočių dizaino projektą prekių ženklams „Cosmoway“, „Pegasas“, „Malsena“, „Stumbras“, „Vilniaus degtinė“, „Akropolis“ ir t.t. Jis yra pelnęs ne vieną auksinį NAPA – pakuočių dizaino apdovanojimą.

nuotrauka::1left

„Prekės ženklas nėra tik geras pavadinimas ar gražus logotipas. Svarbiausia yra tai, kas slypi po matomu prekės ženklo paviršiumi – kokius jausmus ir asociacijas jūsų prekės ženklas kelia vartotojams, kas juos verčia jumis patikėti. Verslai vis daugiau investuoja į išskirtinių pakuočių kūrimą, nes supranta, kad pakuotė – vienas svarbiausių pardavimo kanalų. Dirbome su daugybe pakuočių kūrimo projektų ir galime pasidžiaugti ne tik už dizainą laimėtais apdovanojimais, bet ir gerokai išaugusiais klientų pardavimų rezultatais“, – teigia A. Šumskas.

Be naujosios ženklodaros ir pakuočių dizaino studijos „Great&Golden“, agentūros „Enter“, „Clinic 212“ rankose – ir labdaros iniciatyva bei labdaros parduotuvė „Happimess“, skirta sunkiomis ligomis sergantiems vaikams.

Tarp „Clinic 212“ ir „Enter“ klientų – „Akropolis“, „Circle K“, „Lietuvos oro uostai“, KFC, „Swedbank“, „Pegasas“, „Maxima“ ir kt.

VŽ rašė, kad bendros „Clinic 212“ ir „Enter“ pajamos 2018 m. augo 48% ir pasiekė 1,7 mln. Eur.

Vien „Clinic 212“ pardavimai per 2018 m. siekė 1,5 mln. Eur ir buvo 27% didesni nei ankstesniais metais. Atitinkamai grynasis pelnas siekė 51.124 Eur, 2017 m. dirbta nuostolingai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kosmetikos gamintojai: perkėlus parodą Italijoje palengvėjo, nors nuostolių neišvengs Premium

Pasaulyje siaučiant koronavirusui, iš kovo į birželį perkelta didžiausia kosmetikos paroda „Cosmoprof...

Rinkodara
2020.02.26
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
2020.02.25
Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 6

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
2020.02.25
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus