Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Agentūros įkūrėjais tapo trys partneriai: Renata Šarkauskaitė, buvusi „TBWA Vilnius“ ir „Idea Vilnius“ (dabar – „Havas Creative“) kūrybos direktorė, anksčiau dirbusi „NotPerfect“, „Ogilvy“, „Milk“, „DDB Vilnius“), ir Marius Kneipferavičius, buvęs agentūros „Truth.“ meno skyriaus vadovas, „Milk“ partneris, anksčiau – „New!“ vyr. meno vadovas. Agentūros vadovu tapo ilgametis muzikos festivalių ir atlikėjų prodiuseris Anatolijus Chudoba.
Pasak agentūros įkūrėjų, dabar rinkoje – mažų agentūrų „aukso amžius“.
„Reklamoje vėl ateina asmenybių laikas, kai kūrybinės agentūros yra įkuriamos pačių kūrybininkų, kai kūrėjai dirba tiesiogiai su užsakovu. Visos didžiosios reklamos agentūros kažkada prasidėjo nuo konkrečių asmenybių, talentų ir ryškių žmonių, kurie patys, tiesiogiai dirbo kūrybinį darbą, patys buvo kūrėjai, atsakantys už savo darbą, ieškantys ir dirbantys tiesiogiai iš arti su kiekvienu prekės ženklu. Ratas apsisuko ir dabar, krizės akivaizdoje, vyksta natūrali atranka“, – išplatintame pranešime pažymi A. Chudoba.
Neseniai įsikūrusi agentūra jau startavo su keliais kultūriniais projektais, OKT teatro dvidešimtmečio kampanija, planuojami darbai su šiuolaikinio šokio festivaliu „Naujasis Baltijos šokis“, „Pakruojo dvaro spirito varyklai“ bus kuriamas produktų dizainas.
„Marios“ taip pat filmuoja ilgalaikį projektą – dokumentinį filmą apie įmonių grupę ICOR.
„Kuriame kampanijas sporto klubui „Gymplius“, ieškančiam originalių sprendimų pandemijos akivaizdoje, taip pat efektyvias pardavimų skatinimo kampanijas „Topo centrui“, – vardina A. Chudoba.
VŽ rašė, kad pernai dvidešimt didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų dirbo pelningai, o didžiausius pardavimus skaičiavo kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.
Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai vėl aktyviai ruošiasi rudeniui.
Tačiau netrūksta ir nerimo signalų: daugiau iššūkių tenka įveikti su užsienio klientais dirbančioms reklamos agentūroms.
Plačiau skaitykite: Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda.