Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Publikuota: 2020-09-16
Agentūros nuotr.
svg svg
Agentūros nuotr.

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis dešimtmečius dirbusius didžiosiose šalies agentūrose.

Agentūros įkūrėjais tapo trys partneriai: Renata Šarkauskaitė, buvusi „TBWA Vilnius“ ir „Idea Vilnius“ (dabar – „Havas Creative“) kūrybos direktorė, anksčiau dirbusi „NotPerfect“, „Ogilvy“, „Milk“, „DDB Vilnius“), ir Marius Kneipferavičius, buvęs agentūros „Truth.“ meno skyriaus vadovas, „Milk“ partneris, anksčiau – „New!“ vyr. meno vadovas. Agentūros vadovu tapo ilgametis muzikos festivalių ir atlikėjų prodiuseris Anatolijus Chudoba.

Pasak agentūros įkūrėjų, dabar rinkoje – mažų agentūrų „aukso amžius“.

„Reklamoje vėl ateina asmenybių laikas, kai kūrybinės agentūros yra įkuriamos pačių kūrybininkų, kai kūrėjai dirba tiesiogiai su užsakovu. Visos didžiosios reklamos agentūros kažkada prasidėjo nuo konkrečių asmenybių, talentų ir ryškių žmonių, kurie patys, tiesiogiai dirbo kūrybinį darbą, patys buvo kūrėjai, atsakantys už savo darbą, ieškantys ir dirbantys tiesiogiai iš arti su kiekvienu prekės ženklu. Ratas apsisuko ir dabar, krizės akivaizdoje, vyksta natūrali atranka“, – išplatintame pranešime pažymi A. Chudoba.

Neseniai įsikūrusi agentūra jau startavo su keliais kultūriniais projektais, OKT teatro dvidešimtmečio kampanija, planuojami darbai su šiuolaikinio šokio festivaliu „Naujasis Baltijos šokis“, „Pakruojo dvaro spirito varyklai“ bus kuriamas produktų dizainas.

„Marios“ taip pat filmuoja ilgalaikį projektą – dokumentinį filmą apie įmonių grupę ICOR.

„Kuriame kampanijas sporto klubui „Gymplius“, ieškančiam originalių sprendimų pandemijos akivaizdoje, taip pat efektyvias pardavimų skatinimo kampanijas „Topo centrui“, – vardina A. Chudoba.

VŽ rašė, kad pernai dvidešimt didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų dirbo pelningai, o didžiausius pardavimus skaičiavo kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai vėl aktyviai ruošiasi rudeniui.

Tačiau netrūksta ir nerimo signalų: daugiau iššūkių tenka įveikti su užsienio klientais dirbančioms reklamos agentūroms.

Plačiau skaitykite: Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 2

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
2020.09.30
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 4

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
2020.09.29
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5% 

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta be PVM 2020 m. rugpjūtį sudarė...

Prekyba
2020.09.28
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje  9

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos...

Prekyba
2020.09.28
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 4

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus