2021-02-19 13:45

Reputacijos pagalvė: ar padės amortizuoti „CityBee“ krizę

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didesnės ar mažesnės krizės įprastai verslą ištinka netikėtai ir bene vienintelis aspektas, kuris be „higieninio“, privalomo krizės plano, gali padėti lengviau išgyventi prekės ženklui sunkiose situacijose, – reputacija.
  • Reputacija gali būti ta pagalve verslui, padedančia bent kiek amortizuoti kritiką ir išlaviruoti krizėse.
  • Panašu, kad kalbant apie „CityBee“ ir turime puikų to pavyzdį.
  • Reikėtų ne vien spardyti gulinčius, o pagalvoti, ko galima išmokti iš tos situacijos.

Apie reputacijos svarbą, jos auginimą ir nuoseklų kūrimą komunikacijos, rinkodaros ekspertai nuolat kalba, pabrėždami, kad būtent reputacija gali būti ta pagalve verslui, padedančia bent kiek amortizuoti kritiką ir išlaviruoti krizėse.

52795
130817
52791