Reputacijos pagalvė: ar padės amortizuoti „CityBee“ krizę
- Reputacija gali būti ta pagalve verslui, padedančia bent kiek amortizuoti kritiką ir išlaviruoti krizėse.
- Panašu, kad kalbant apie „CityBee“ ir turime puikų to pavyzdį.
- Reikėtų ne vien spardyti gulinčius, o pagalvoti, ko galima išmokti iš tos situacijos.
Apie reputacijos svarbą, jos auginimą ir nuoseklų kūrimą komunikacijos, rinkodaros ekspertai nuolat kalba, pabrėždami, kad būtent reputacija gali būti ta pagalve verslui, padedančia bent kiek amortizuoti kritiką ir išlaviruoti krizėse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai