Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-02 11:47
2025-08-23 17:24
RĖMIMAS
2025-08-22 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
As gincyciausi del CB reputacijos buferio. Taip, spalvinga, rysku, bet daug ka buvo labai uzknise.
Taip, imone galejo gal siek tiek geriau komunikuoti, bet nepalaikau, tu, kurie ja kala prie kryziaus. Tiesiog klausimas sau patiems - ar bankrotinam imone del 300 eur, ar duodam antra sansa, bei parodom parama tokio tipo paslaugai?
Masiu psichologija sakom kad zmones visada rinksis neigiama atsakyma, jeigu ju paciu tai neliecia tiesiogiai ir ju veidu nemato.
Komunikacija yra pirmas dalykas, ką jie turėjo iš karto padaryti. Kalti prie kryžiaus neapsimoka, nes vistik patogi paslauga, bet baudos reikia tam, kad pergalvotų savo politiką IT skyriaus atžvilgiu ir padarytų jį ne išlaidų o pajamų centru.