2020-09-16 15:42

„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais

Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.
Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.
Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę kampaniją su broliais Darjušu ir Kšyštofu Lavrinovičiais.

„Rinkdamiesi garsius žmones būti prekės ženklo veidais, visada vadovaujamės „Telia“ vertybėmis. Ne išimtis ir naujoji „Ežio“ kampanija, kurioje iki metų galo už tą pačią sumą duodame 3 kartus daugiau duomenų ir kaip kūrybinį sprendimą tam pasirinkome „trijų brolių“ vaizdavimą.

Per pastaruosius 15 m. broliai Lavrinovičiai aktyviai dalyvavo įvairiose komercinėse reklamose, visuomeniniuose ir labdaringuose projektuose. Per keletą dešimtmečių trukusią krepšininkų karjerą jie atstovavo Lietuvai nacionalinėse ir olimpinėse rinktinėse, taip užsitarnaudami ne tik šalies sporto ambasadorių vardą, bet ir didelės dalies visuomenės pasitikėjimą bei simpatiją. Tai yra tie nuopelnai ir tie argumentai, dėl kurių mes, kaip ir daug kitų įmonių iki mūsų, reklamai pasirinko brolius Lavrinovičius, rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

Kartu priduriama, kad „Telia“ besąlygiškai laikosi teisinės valstybės principų ir gerbia Lavrinovičių bei jų šeimų privatumą, todėl nevertino tolimos šių žmonių praeities nei iš moralinės, nei iš teisinės pusės, nes už savo padarytus veiksmus jie seniai yra atlikę bausmę, susitaikę ir viešai uždarę šį klausimą su visomis pusėmis.

„Bet kuriuo atveju, mes suprantame viešai keliamos temos jautrumą ir apgailestaujame, kad mūsų reklama daliai žmonių galėjo pasirodyti nepriimtina, kai kita didelė dalis visuomenės ją vertino labai teigiamai. „Telia“ visada pasisako už konstruktyvų dialogą ir diskusijas, esame atviri skirtingoms nuomonėms, tačiau tuo pačiu metu nenorime skaldyti visuomenės savo reklama. Todėl nusprendėme stabdyti dabartinę „Ežio“ kampaniją ir toliau besąlygiškai remti saviraiškos laisvės, moterų teisių, lygybės, įvairovės bei nediskriminavimo vertybes bei iniciatyvas“, – pažymi „Telia Lietuva“.

Su panašia istorija 2013 m. buvo susidūrusi ir „Bitė Lietuva“.

Tuomet telekomunikacijų bendrovė taip pat sustabdė Lietuvos rinkoje besisukusią šmaikščią „Bitės išmaniųjų mokyklos“ reklamą su krepšininkais Lavrinovičiais. Tokį sprendimą bendrovė priėmė sulaukusi audringų diskusijų ir prieštaringų vertinimų, kilusių po dainininkų Jurgio Didžiulio ir Ericos Jennings pareiškimų socialiniame tinkle.

J. Didžiulis šią savo poziciją pakartojo ir šį kartą, pareikšdamas, kad nebebus „Telia“ klientas.

Nevienareikšmiai

„Telia Lietuvos“ sprendimas nutraukti kampaniją padalijo vartotojus į dvi priešingas stovyklas. Vieni besąlygiškai pritaria dainininkų J Didžiulio ir E. Jennings pareiškimams, kiti svarsto, kad nedera nuteisti visam gyvenimui ir priminti prieš du dešimtmečius nutikusios skaudžios istorijos, už kurią krepšininkai jau buvo nubausti, ir kartu kritikos žėrė ir „Teliai“, kuri vieną dieną laikėsi vienos pozicijos, kitą – jau nusprendė nutraukti kampaniją.

Pasak Tomo Ramanausko, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovo, pastarųjų dienų istorija – labai daugiasluoksnis klausimas, iškeliantis sudėtingą moralinę dilemą apie nusikaltimo, bausmės ir atleidimo santykį visuomenėje. „Ją kiekviena kompanija gali brėžti savaip, bet man šioje istorijoje kliūva pasirinkimo netvirtumas“, – kalba T. Ramanauskas.

Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791