„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais

Publikuota: 2020-09-16
Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.
svg svg
Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę kampaniją su broliais Darjušu ir Kšyštofu Lavrinovičiais.

„Rinkdamiesi garsius žmones būti prekės ženklo veidais, visada vadovaujamės „Telia“ vertybėmis. Ne išimtis ir naujoji „Ežio“ kampanija, kurioje iki metų galo už tą pačią sumą duodame 3 kartus daugiau duomenų ir kaip kūrybinį sprendimą tam pasirinkome „trijų brolių“ vaizdavimą.

Per pastaruosius 15 m. broliai Lavrinovičiai aktyviai dalyvavo įvairiose komercinėse reklamose, visuomeniniuose ir labdaringuose projektuose. Per keletą dešimtmečių trukusią krepšininkų karjerą jie atstovavo Lietuvai nacionalinėse ir olimpinėse rinktinėse, taip užsitarnaudami ne tik šalies sporto ambasadorių vardą, bet ir didelės dalies visuomenės pasitikėjimą bei simpatiją. Tai yra tie nuopelnai ir tie argumentai, dėl kurių mes, kaip ir daug kitų įmonių iki mūsų, reklamai pasirinko brolius Lavrinovičius, rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

Kartu priduriama, kad „Telia“ besąlygiškai laikosi teisinės valstybės principų ir gerbia Lavrinovičių bei jų šeimų privatumą, todėl nevertino tolimos šių žmonių praeities nei iš moralinės, nei iš teisinės pusės, nes už savo padarytus veiksmus jie seniai yra atlikę bausmę, susitaikę ir viešai uždarę šį klausimą su visomis pusėmis.

„Bet kuriuo atveju, mes suprantame viešai keliamos temos jautrumą ir apgailestaujame, kad mūsų reklama daliai žmonių galėjo pasirodyti nepriimtina, kai kita didelė dalis visuomenės ją vertino labai teigiamai. „Telia“ visada pasisako už konstruktyvų dialogą ir diskusijas, esame atviri skirtingoms nuomonėms, tačiau tuo pačiu metu nenorime skaldyti visuomenės savo reklama. Todėl nusprendėme stabdyti dabartinę „Ežio“ kampaniją ir toliau besąlygiškai remti saviraiškos laisvės, moterų teisių, lygybės, įvairovės bei nediskriminavimo vertybes bei iniciatyvas“, – pažymi „Telia Lietuva“.

Su panašia istorija 2013 m. buvo susidūrusi ir „Bitė Lietuva“.

Tuomet telekomunikacijų bendrovė taip pat sustabdė Lietuvos rinkoje besisukusią šmaikščią „Bitės išmaniųjų mokyklos“ reklamą su krepšininkais Lavrinovičiais. Tokį sprendimą bendrovė priėmė sulaukusi audringų diskusijų ir prieštaringų vertinimų, kilusių po dainininkų Jurgio Didžiulio ir Ericos Jennings pareiškimų socialiniame tinkle.

J. Didžiulis šią savo poziciją pakartojo ir šį kartą, pareikšdamas, kad nebebus „Telia“ klientas.

Nevienareikšmiai

„Telia Lietuvos“ sprendimas nutraukti kampaniją padalijo vartotojus į dvi priešingas stovyklas. Vieni besąlygiškai pritaria dainininkų J Didžiulio ir E. Jennings pareiškimams, kiti svarsto, kad nedera nuteisti visam gyvenimui ir priminti prieš du dešimtmečius nutikusios skaudžios istorijos, už kurią krepšininkai jau buvo nubausti, ir kartu kritikos žėrė ir „Teliai“, kuri vieną dieną laikėsi vienos pozicijos, kitą – jau nusprendė nutraukti kampaniją.

Pasak Tomo Ramanausko, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovo, pastarųjų dienų istorija – labai daugiasluoksnis klausimas, iškeliantis sudėtingą moralinę dilemą apie nusikaltimo, bausmės ir atleidimo santykį visuomenėje.
„Ją kiekviena kompanija gali brėžti savaip, bet man šioje istorijoje kliūva pasirinkimo netvirtumas“, – kalba T. Ramanauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Akropolis group“ svarsto apie plėtrą Lenkijoje 

Prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose bei „Akropole“ Rygoje valdanti įmonė...

Prekyba
2021.10.15
„Skubos“ vadovas: geriau mažiau darbuotojų, bet su didesnėmis algomis Premium

VŽ sudaryto didmeninės prekybos įmonių reitingo viršūnėje šįsyk atsidūrė bendrovė „Skuba“ – oficiali „Iveco“...

Prekyba
2021.10.15
„Asda“ eksperimentuoja parduodama nesupakuotas prekes, Lietuvoje tendencijos kitokios Premium 8

Mažmeninės prekybos tinklas „Asda“ Škotijoje pristatė naujos koncepcijos parduotuvę, kurioje klientai...

Prekyba
2021.10.15
Arčiausiai TOP 10 atsidūrusios didmeninės prekybos įmonės 

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį skelbė didmeninės prekybos sektoriuje...

Prekyba
2021.10.14
Arčiausiai TOP 10 atsidūrusios didmeninės prekybos įmonės 

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį skelbė didmeninės prekybos sektoriuje...

Prekyba
2021.10.14
Pandemiją ryžtingai atlaikę didmenininkai rengiasi naujam šuoliui Premium

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia didmeninės...

Prekyba
2021.10.14
Išrinkta didmeninės prekybos sektoriaus lyderė 1

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia didmeninės...

Prekyba
2021.10.14
„Tesco“ apskaitos skandalas: taikos sutartis atsiėjo 193 mln. GBP Premium

Didžiosios Britanijos prekybos milžinė „Tesco“ šių metų kovą–rugpjūtį, atskaičius mokesčius, gavo 781...

Prekyba
2021.10.13
Startuolis „Billo“ pritraukė 2 mln. Eur investiciją – per metus JAV augo 10 kartų Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“, siūlanti JAV e. komercijos verslams pigiau ir paprasčiau sukurti...

Gazelė
2021.10.13
Dar vienas G. Žiemelio bandymas – šį kartą istorinis krepšinio ženklas Premium 6

Verslininkui Gediminui Žiemeliui priklausanti sostinės „Avia Solution Group Arena“ (UAB „Universali arena“)...

Rinkodara
2021.10.13
„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovą W. Grohną keičia I. Čiužienė 

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ skelbia apie pokyčius įmonės valdyboje. Šešerius metus įmonėje dirbęs Pirkimų...

Prekyba
2021.10.12
Verslo DNR – misija, vizija ir vertybės: formalumas ar apčiuopiama nauda  Premium

Maždaug pusė didžiųjų Lietuvos įmonių viešai skelbia savo deklaruojamas vizijas, misijas ir vertybes. Savo...

Rinkodara
2021.10.12
Didžiųjų prekybos tinklų rinkos dalys: išsiskiria „Lidl“, traukiasi mažųjų dalis Premium

Didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Norfa“ ir „Lidl“ bendroje mažmeninės prekybos būtinaisiais...

Prekyba
2021.10.12
Vadovų komunikacija: atitrūkusi J. Bivainytės ir D. Dundulio konkurencija  Premium

Verslo nuomonės lyderių reitinge tarp vadovų pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausiai komunikavo Jolanta...

Rinkodara
2021.10.11
Naują „Cgates“ reklamą užblokavo „Google“ ir „Facebook“ 15

Pirmadienį startavusi naujos kartos televiziją pristatanti „Cgates“ reklaminė kampanija „Laisvi žiūrėti“,...

Rinkodara
2021.10.11
LVAT pirmininkas G. Kryževičius: teismo sprendimas dėl „Atviros Klaipėdos“ bus peržiūrimas

Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) pirmininkas Gintaras Kryževičius pateikė siūlymą...

Rinkodara
2021.10.11
Žvalgosi į „Alibabos“ modelį, dėl pardavėjų konkuruoja su „Pigu.lt“    Premium

Netrukus apie dar vieną pritrauktą investicijų injekciją ketinanti paskelbti B2B e. prekybos platforma...

Prekyba
2021.10.11
Precedento neturintis teismo sprendimas bus peržiūrėtas 3

Praėjusią savaitę Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paskelbė precedento neturinčią nutartį, kuri...

Rinkodara
2021.10.11
Išrinkta mažmeninės prekybos sektoriaus lyderė – sparčiai augusi „Lidl Lietuva“ Premium 9

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia mažmeninės...

Prekyba
2021.10.11
Išrinkta mažmeninės prekybos sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia mažmeninės...

Prekyba
2021.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku