Didziulis sake ir Reformatu parko jam nereik, nes jo langai iseina i ta puse. Savanaudis svansas.
2020-09-16T13:02:43+03:00
Man rodos straipsnis pamiršo parašyti esmę - kas su tais Lavrinovičiais blogai ir ką pasakė Didžiulis.
2020-09-16T13:13:06+03:00
Jeigu dar Tele 2 padarytų reklamą su Lavrinovičiais, Didžiulis liktų be ryšio :)
2020-09-16T13:51:05+03:00
👍🤣
2020-09-16T13:52:23+03:00
Geras!!!
2020-09-16T17:31:10+03:00
😀 tą patį pagalvojau.
2020-09-17T09:51:42+03:00
True story :)
2020-09-17T09:51:47+03:00
True story :)
2020-09-17T09:51:48+03:00
True story :)
2020-09-17T09:51:59+03:00
Geras
2020-09-16T13:22:46+03:00
Manau žmonės bausmę gavo, atliko, negalima teisti antrą kartą to kas jau nuteistas
2020-09-17T15:50:22+03:00
O kodel ne atlikusi bausme zydsaudi?
2020-09-16T13:28:53+03:00
kaip čia nutiko? kažkoks piaro hipsteris nežinojo Lavrinovičių nuotykių?
2020-09-16T13:28:59+03:00
skysta ta TELIA, pasidavė feminisčių spaudimui..
2020-09-16T13:35:16+03:00
Stebėjau šią istoriją kaip socialinį eksperimentą - tikrai buvo įdomu ką gali padaryti vieša viešų žmonių nuomonė. Telia visgi pasirinko variantą nerizikuoti, nors katalikų krašte visi puikiai supranta, kad užtenka 3 kartus sukalbėti "Sveika Marija" ir visos nuodėmės "nusinulina". Patiktų, jeigu Didžkukuliai eksperimentą pratestų ir pasiūlytų už ką nors balsuoti Seimo rinkimuose - ar eitų jų balsas į dangų??? :)
2020-09-16T14:01:42+03:00
Teisingai, leftistai siautėja
2020-09-16T13:34:59+03:00
Apgailėtina Telia. NIeko nebepirksiu iš jų. Kai skambins vadybininkai siūlydami pereiti pas juos - pasiūsiu toli toli, aišku, mandagiai paaiškindamas kodėl. Žmonės seniai savo kaltes išpirko. Gal tada, Didžiulio principu, už bet kokią kaltę žmogų iš karto nušaukime ir nebekils daugiau niekada per jo gyvenimą jokių dilemų niekam. Dar kartą - apgailėtina TELIA!!!
2020-09-17T09:52:52+03:00
True
2020-09-16T13:38:49+03:00
Ar Jurgis Didžiulis yra girdėjęs tokias sąvokas kaip atgaila, kaltės išpirkimas, atleidimas? Ar jis nori būti visą gyvenimą kerštaujančiu "teisuoliu", kuriame telpa daugiau pykčio ir netolerancijos nei jo atakuojamuose "blogiukuose"?
2020-09-17T15:54:49+03:00
Pabandyk apeliuoti i “atgaila” ir “ispirkima” vaziuojant i Kanada ar JAV su kriminaliniu irasu. Sengeno salys ir tos tokius kaip jie ispirdolina.
2020-09-16T13:39:32+03:00
Visiems Lavrinovičių gerbėjams: įdomu, jei patys ar artimieji būtumėt nukentėję nuo tokio nusikaltimo, labai patiktų žiūrėti į tas reklamas? Taip, jie atliko bausmę, niekas jiems nedraudžia gyventi savo asmeninio gyvenimo, dirbti ir t.t., bet reklamuoti?
2020-09-17T00:12:55+03:00
o kas nukentėjo? Kiek pamenu, nukentėjusi ištekėjo už "savo skriaudiko" . Ar sugebam mastyti savo galvą, ką?
2020-09-17T06:14:04+03:00
ištekėjo nes buvo toks broliškas verslo planas, Po to išsiskyrė iš karto su kompensacija.
Krepšininkai niekad ilgu intelektu ar protu nepasižymėjo - skirtingai nei kai kurie jų organai.
Deja tuo nepasižymi ir jų reklamuotojai...
2020-09-17T15:40:23+03:00
O reklamuoti - tai ne darbas? Tai ir dirba. Nevagia, neatiminėja ir dar pasidalina...
Čia buvo nepramąstyta jau planavimo etape, neįvertinta reali tokio tipo audrų rizika, neišdiskutuoti galimi scenarijai. Kažkam gali galva lėkt :/
Na o jau atsidūrus tokio tipo audroje sprendimas turbūt teisingas, komunikuojantis, kad į nuomones (kokios jos bebūtų) atsižvelgiama...
Nors šiaip apgailėtina visa tai ;)
2020-09-16T13:55:23+03:00
Jurgis Erikos įtakai pasidavė? Maža dalele suprantu, bet daugiau laikau kad ši situacija juokinga. Be reikalo nuėmė reklamas. Daugeliui patiko. Nereiktų gretinti su prieš daug metų padarytomis nuodemėmis, už kurias jau užmokėta.
2020-09-16T15:28:28+03:00
Tipiskas argumentas tu ("daugelio", deja), kurie lankstus, be moralinio stuburo. Labiau juokinga nei is principo nepriimtina...
2020-09-16T14:11:31+03:00
Priminsiu kad čia visgi Švedų motina, o švedijoj tokie brolių darbeliai didis nusikaltimas, ne rytų europa kad o kas čia tokio kad paišdykavo?
2020-09-16T15:01:36+03:00
Jie ta bausme gavo, atsedejo, pasitaise. Ar tamsta norite pasakyti, kad Svedijoje uz toki nusikaltima iki gyvos galvos sodinama?
2020-09-16T14:15:57+03:00
Retorinis klausimas: jei būtumėte prievartos auka ir jūsų prievartautojai, kad ir po 20 metų, lįstų iš TV ir lauko reklamų, kaip jaustumėtės?
2020-09-16T17:40:45+03:00
Jausčiaus gerai, nes už to prievartautojo ištekėjau ir gaučiau pajamų dalį.
2020-09-18T08:17:38+03:00
Neabejotinai tą patį sakytum, jei tai būtų tavo sesė ar žmona?
2020-09-16T14:35:33+03:00
prievartautojai tikrai neturetu lysti i viesuma. tik kiek atsimenu tai ta istorija kazkokia tai neaiski buvo ispradziu teige kad issagino paskui persigalvojo ir istekejo uz savo prievartautojo, skamba tai mazu maziausiai keistai.
2020-09-16T15:06:39+03:00
Keisti komentarai. Juk Lavrinovičiai atstovavo Lietuvą europoje ir pasaulyje žaisdami krepšinį. Visiems viskas tiko ir jie buvo Broliai didvyriai.. O dabar mat reklamoje nebetinka..
2020-09-16T15:53:59+03:00
Na reiktu suprasti ir konteksta kad dabat kazkoks tai piarscikas reklamuojasi kritikuodamas versla. Tai naturalu kad gan sekmingai. O jei kritikuotu krepsini tai turbut butu ne taip sekmingai. Piarscikas gi ne durnas.
2020-09-16T15:54:20+03:00
Na reiktu suprasti ir konteksta kad dabat kazkoks tai piarscikas reklamuojasi kritikuodamas versla. Tai naturalu kad gan sekmingai. O jei kritikuotu krepsini tai turbut butu ne taip sekmingai. Piarscikas gi gudras.
2020-09-16T15:06:42+03:00
Man įdomu kiek šiuo metu reklamose ir rinkimuose šmėžuojančių individų yra atlikę analogiškus veiksmus su moterimis, bet jokios bausmės nesusilaukę :)
2020-09-16T15:07:10+03:00
Visuomė keičiasi ir vis labiau į blogą busę. Susikuria problemų ,ten kur jų nereikia. Tokiu tempu eidami ,greitai ir žvilgsnio gatvėje nebegalėsime pakelti, kad neduok dieve tuo žvilgsniu kokio nors "individo" neįžeistume. Kaip sakė senoliai "iš didelio rašto išėjo iš krašto" . :-)
2020-09-16T15:35:32+03:00
Problemas kuria tie, kurie daro nusikaltimus. Visuomene tiesiog pradejo labiau netoleruoti ir nesitaikstyti, tatai erzina tuos, kurie nemato problemos prievartoje ir pan. "Kas cia tokio", sako machomen. "Cia tik truputi, gi nieko baisaus" antrina kiets vyrs. "Pati kalta", choru taria namuose pagarbos tarp tevu neregeje...
2020-09-16T15:09:03+03:00
Teisti negalima atleisti - dilema. Didžiulis rizikuoja, kad jo įrašų niekas nenorės klausyti, ar eiti į jo renginius, jei kažkas netikėtai netinkamo nutiktų. Ar pats kada greičio neviršijai, ar kažko nepavartojai? Priešpastatymas ir tiesioginis kitų engimas negerina paties įvaizdžio. Kaip elgsiesi, jei tavo vaikai susidurs su tiesioginėmis patyčiomis?
2020-09-16T15:46:25+03:00
Valstybė tik tada yra tinkama vieta gyventi, kuomet ji yra teisinė valstybė. Teisinėje valstybėje galioja įstatymai, kurių reikia laikytis. Įstatymas sako, kad už nusikaltimus baudžiama, o atlikus bausmę ir praėjus tam tikram laiko tarpui yra laikoma, kad asmuo savo kaltę išpirko ir jo teistumas IŠNYKO (bet kuris teisininkas patvirtins, kad nemeluoju).
Tad Broliai gali drąsiai galvoti apie savo garbės ir orumo gynimą teisinėmis priemonėmis, kad įvairūs "influenseriai" ateityje kelis kartus pagalvotų prieš pateikdami tokio lygio pareiškimus viešumoje, dėl kurių kyla tokios nesąmoningos pasekmės ir bereikalingai skaldoma visuomenė, o tuo pačiu žeminami žmonės.
Turime LT nemažą bėdą su tinkama nuteistųjų reintegracija į visuomenę, o tokie pareiškimai neprisideda prie situacijos gerinimo, deja.
2020-09-16T16:18:53+03:00
Visiškai Jums pritariu. Nes eidami J. Didžiulio ar visų "mytūūū" mergaičių siūlomu keliu gyvensime ne teisinėje valstybėje, o "paniatkių" bendruomenėje, kur kiekvienas naujai iškeptas "jutuberis" nustatinės savo moralinius standartus, dažniausiai iš vakaro nužiūrėtus/perskaitytus skandinavų valdomoj tv ar spaudoj, kadangi jo smegenėles jau seniai atpratintos nuo savarankiškos veiklos.
2020-09-17T07:25:42+03:00
tikrai TAIP!
2020-09-16T16:00:29+03:00
Geriau pigesnes paslaugas siūlytų negu pinigus reklamai kištų
2020-09-16T16:10:11+03:00
Pasielgta teisingai .
Bet gerai būtų kad neteiktų paslaugos pažadukams seimūnams
2020-09-16T19:45:21+03:00
ačiū Dievui atsipeikėjo
2020-09-16T21:58:39+03:00
Gėda Telia, kad nusileido leftistui Didžiuliui. Bus boikotas Telijai už tai. Fui.
2020-09-16T23:10:36+03:00
ežio reklama nutaikyta į vaikus, bet jie apie 20 metų senumo istorijas nieko negirdėję. Čia tėvų reakcija, ir aš juos suprantu. Nesuprantu, kam babkėm aptekusiems Lavrinovičiams vis norisi lįsti į eterį kaip reklamos veidams, nes šleifas lieka visam gyvenimui, nesvarbu, atsėdėjai 3 metus ar ne. Suprasčiau, jei skirtų lėšų "motinos ir vaiko namams" ar seksualinio smurto aukoms. Bet jų emociniam ir kitam intelektui toks veiksmas vargu ar įveikiamas.
2020-09-17T06:17:32+03:00
tu kaip visada į 10
2020-09-17T00:24:28+03:00
Man šiaip įdomu, ar visi jaunystėje buvote šventi? Nieko nevartojote, nerūkėte, nebandėte suvilioti mergaitę/berną? Ar tiesiog jums pasisekė, nebuvote žvaigždė ir neįkliuvote ? Blaiviai mastantiems aišku, kad jauna mergaitė norėjo "pamokyti" berną, ir jai pavyko, tik ne tokio rezultato ji norėjo. O tokiems kaip jurgis, darantiems sau reklamą iš svetimų klaidų, ne vieta eteryje, todėl linkiu jurgiui užsilenkti. P.S. šiaip gera proga konkurentams (tele2 ar bitei) pasireklamuoti su Lavrinoviciais, tikrai būtų geras BUM
2020-09-17T12:12:01+03:00
10 balu - sutinku 100% su kiekvienu zodziu
2020-09-17T13:09:16+03:00
tipiškas kaltės užtempimas ant aukos, apgailėtina kad tokių dar pasitaiko
2020-09-17T17:37:22+03:00
Grupinis išprievartavimas - jaunystės išdaiga, už kurią mergaitė norėjo "pamokyti"? Tikiuosi, nesusikalbėjome.
2020-09-17T17:59:59+03:00
Mūsų ten nebuvo ir detalių mes nežinom. Bet puikiai žinome gerą, seną receptą kaip per sek.s.o skandalus pasiekti savo. Ten visi buvo girti, smurto žymių berods nebuvo, todėl visiškai neaišku ar pati davė, ar tiesiog nesipriešino. Dažniausiai, kai buna išprievartavimas (tas tikrasis, nesuvaidintas) buna pasipriešinimo žymių (sumušimo, kraujo, žaizdų ir t.t.). Bet esme net netame, paimkite bet kokį garsų veikėją ir tikrai rasite už ką jį kaltinti. Kaip politikoje, svarbiausiai apš.i.kti oponentą, kad pačiam atrodyti auksiniu, tą Jurgis ir daro
2020-09-17T18:10:33+03:00
tai jūs abejojate teismo, kuris davė jiems už grupinį išprievartavimą 3 metus, sprendimu? mjo, sunku ką nors bepridurti. Na, nebent savo beviltišką "mes nieko nežinome ir niekuo netikime", kaip du vandens lašai panašų į baltraitienių mirtiną argumentą "o juk žinom, kaip teismai su žmonėmis Lietuvoje susidoroja", kai reikia panaikinti kokiam lementauskui neliečiamybę, pakeistumėt į nepriklausomą tų įvykių tyrimą ;-) pirmyn.
2020-09-17T20:20:52+03:00
Ar pačiam teko būti teisme (ieškovu ar atsakovu nesvarbu)? Teismas dažnai sprendimus priima iš lempos, t.y. kas daugiau poperių pateikė, tas ir teisus. Tai kad nereikia čia apie teismus, ne šiaip sau yra geri advokatai ir šiaip sau, bylą laimi tas kuris mažiau sąžinės turi ir geresnį advokatąi.
2020-09-18T08:57:43+03:00
ačiū, teko, ir ieškovu, ir trečiuoju, ir sprendimai buvo visiškai logiški ir adekvatūs. Matyt, problema visgi musyse ;-)
2020-09-17T00:27:29+03:00
Visiems sakantiems - o kaip jus jaustumetes jei jusu artimojo prievartautojas smezuotu pries akis, o kaip jus jaustumetes jei jusu artimasis, atlikes bausme uz nusikaltima pries 22 metus vis dar negaletu susirasti darbo, nes is uz kiekvieno kampo spygautu vertybiu "pseudo" sergetojai? Nereikia tu anekdotiniu situaciju, asmeniskumu ar subjektyviu pavyzdziu. Yra teise, kuri zmogu atlikusi bausme laiko nekaltu. Antraip Kyla platesnis klausimas - ar teigiame, kad kalejimu sistema neveikia ir zmones nesitaiso? Grazinam mirties bausme? Kur lenkiama?
2020-09-17T14:06:05+03:00
Zmoguss atesedejes uz nusikaltima nera laikomas nekaltu, yra skaitoma, kad zmogus savo bausme atliko, bet cia tik is baudziamosios atsakomybes perspektyvos. Siuo atveju Telia juos naudojo kaip pavyzdinius asmenis. Grupinis isprievartavimas nera 'jauno zmogaus klaida'. Tai yra smurto naudojimas pries kita asmeni.
Niekas nesako, kad juos reikia laikyti kalejime iki gyvos galvos, kaip sakiau, nereikia maisyti baudziamosios atsakomybes su moraline.
Paskaicius komentarus matosi, kad musu tautai dar toli iki brandumo, nes zmones toleruoja tokius dalykus ir kartais netgi kaltina auka.
2020-09-17T20:55:27+03:00
Cia ne prie ko nei auka, nei tolerancija, tiesiog klausimas ar zmogus atlikes bausme gali uzdirbti duonai ar ne? As pvz manau, kad rinka turejo ispresti sia dilema, jei zmonems nebutu patikusi si akcija, galejo keisti paslaugu tiekeja ir sitaip parodyti savo nepasitenkinima. O tada Telia butu reagavusi ar palikti, ar nepalikti tokius reklamos veidus.
Velgi as griztu prie savo teiginio - ar mes tada pripazistam, kad kalejimu sistema neveikia? Zmones nesikeicia? Neatlieka savo bausmes ir nebeturi teises integruotis i visuomene? Tuomet alternatyva tik mirties bausme. Bet speciau Jurgis su zmona butu pries tokia alternatyva.
2020-09-17T01:16:41+03:00
Jeigu jums sako , o jūs negirdite , tai problema ne sakytojo. Telia ,pasirodo , girdi ir supranta. Stalinas ,atsikeltų iš kapo ir ką , reikėtų įdarbinti pasakų sekėju vaikučiams ...
2020-09-17T09:58:05+03:00
Telia, o aš jus palieku, dėl to, kad pasiduodate kažkiam marazmatiniam "spaudimui". Loser'iai.
2020-09-17T09:58:53+03:00
*kažkokiam marazmatiniam "spaudimui". Loser'iai.
2020-09-17T11:46:59+03:00
išgąsdinote ;-) Telia beje sureagavo taip gerai ir greit, kaip ir turėjo, už tai pagarba. Nemanau kad dėl to, jog pamatė bent kiek įtaką pajamoms turintį srautą "paliekančių". Dėl to kad švediškas CSR ir įvaizdžio supratimas atitinka tai ką Didžiulis vadina 'zero tolerance' ir skiriasi nuo to, ką sugeba sulipdyti kokia vietinė reklamos agentūra (https://www.vz.lt/rinkodara/2020/08/07/telia-pasirinko-dar-vienus-kurybinius-partnerius) ir palaiminti neįžvalgūs ar daug galvos nesukantys mūsų provincijos padalinio rinkodaros vadai. O tokios istorijos kaip broliams, taip ir verslams prilimpa labai ilgam, jei nebūtų paspaudę stop loss įvaizdžiui, žiiniasklaidoje ir socialiniuose būtų tęsęsi dar ilgai ir nuostoliai būtų gerokai didesni.
2020-09-17T13:10:15+03:00
Švediškas 'zero tolerance'. Muhahaha... užtenka pažiūrėti į bankų pinigų plovimo skandalus ir suprasim ką tas švediškas zero tolerance reiškia. Gal jau nebepasakok apie tai, nes tik save pajuokai statai.
2020-09-17T13:16:03+03:00
vaikeliuk, pirmiausia kiaulių kartu neganėme, prašom nesitujinti. Ir nėra čia ko matuotis, matyt mažai turėjote reikalų su švedais. Kad net ir pas juos kartais visokio š*do pasitaiko, ne rodiklis, o masto prasme didžiausias skandalas buvo pas danus-estus. Na ir kas?
2020-09-17T15:59:41+03:00
Maurai, kokios problemos su tavimi ir tomis kiaulemis jau ne pirma karta? Tu rimtai piemenuku esi dirbes vaikysteje?
2020-09-17T16:04:19+03:00
problemos yra su tais, kurie puola tuijintis su nepažįstamais žmonėmis, ypač jei nepritaria jų nuomonei. Ir jau vystykluose yra patapę tokiais komentarų gudručiais, kad išgirdę tradicinį lietuvišką folklorą spokso kaip ožiai į naujus vartus ;-)
2020-09-17T16:19:49+03:00
Maurai, kaip jautiesi bendraudamas kokia is germanu kalbu, kuriose tokie ivardziai nevartojami? Jautiesi esantis zeminamu ir atvirksciai?
2020-09-17T16:37:32+03:00
pretenduojate į mano asmeninius psichoterapeutus? ;-) kadangi toliau atkakliai tujinatės, ačiū, bet mūsų pokalbis baigtas.
2020-09-17T17:02:18+03:00
Maure, nesistebek vis daugiau jauno kraujo kalbancio tokia struktura. Gal ir senu uzsispyrusiu krienu esi ar apsimeti, bet iprasi. Malonu buvo.
2020-09-17T12:08:54+03:00
Kazkoks manipuliavimas praeitimi - kas tas Dzidziulis, kam jis autoritetas ir kodel jis turetu rupeti Telia?? Lavrinoviciu nuopelnas Lietuvai daugelis karu didesnis nei Didziulio, tai pavydas it traukia broliu praeities klaidas kad sugadint ateiti. Kas nekaltas - tegu pirmas mete akmeni! Man sius reikalas suteike negatyvuma vien "pletkininkams", tokiems kaip dzidziuis . Ir gaila, kad Telia pasiduoda tokiai manipuliacijai.
2020-09-17T14:10:51+03:00
Didziulis vienintelis isdryso pasakyti garsiai tai, ka daug kas galvoja. Vien del to jis turetu but autoritetas daugeliui, ypac jauniems zmonems. Negalima toleruoti smurto ir seksualinio isnaudojimo ir nereikia bijoti to pasakyti.
2020-09-17T15:50:05+03:00
Kas garsiau rėkia - tas ir autoritetas? Welcome to Lithuania...
2020-09-17T16:02:54+03:00
Nesvarbu kas tas Didziulis, bet faktas, kad Jis nera paaugliu autoritetu tapes zagintojas.
2020-09-17T21:00:33+03:00
O kas toleruoja smurta ir seksualini isnaudojima? Jie juk buvo nubausti.
2020-09-17T12:41:13+03:00
Paliksiu čia beraštiką LNK pasirinkimą:
LNK pristato pirmuosius „Kaukių“ komisijos narius – tai humoro jausmo nestokojantys, neišskiriami dvyniai LavTwins, krepšininkai Kšištofas ir Darjušas Lavrinovičiai.
2020-09-17T14:14:50+03:00
Neaisku ar LNK reaguos i sia istorija.
2020-09-17T14:28:43+03:00
Derėtų prisiminti, kaip ponas ėjo į Euroviziją, - jo daina „Welcome to Lithuania“ buvo faktiškai sekso turizmo paslaugų reklama.
2020-09-17T15:13:25+03:00
Va ,kokia svarbi tema gvildenama, kitą kartą aptarsime ,ar neskriaudžiamos avys ,kai joms vilną kerpa.
2020-09-17T15:41:18+03:00
Mesiu "Telia" per...
2020-09-17T15:44:40+03:00
Didžiuliai visai simpatiški man buvo. Nejaugi reklamos patiems taip prireikė, kad reikėjo kitiems per galvas lipti?
2020-09-17T17:24:09+03:00
Man regis Didžiulis neįvertino, kad po šio jo benefiso, nemažai žmonių praras norą lankytis jo koncertuose. Kaip ne kaip, broliai populiarūs, ko nepasakysi apie šventą Jurgį. Broliai be reklamos išgyvens, telia be jurgio, juo labiau. Kaip Jurgis ? Spėčiau, jis nukentės labiausiai.
2020-09-17T19:16:05+03:00
nu OK, 2 broliai, su deme biografijoje, bet 3 brolis prie ko? jis tai nekaltas?!
2020-09-18T22:14:30+03:00
Ne visai i tema, bet telia yra smarkiai veikiama leftizmo, tilerazmo ir "ivairoves" skatinimo agendos.
Vien del to ju verta nemegti.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Didziulis sake ir Reformatu parko jam nereik, nes jo langai iseina i ta puse. Savanaudis svansas.
Man rodos straipsnis pamiršo parašyti esmę - kas su tais Lavrinovičiais blogai ir ką pasakė Didžiulis.
Jeigu dar Tele 2 padarytų reklamą su Lavrinovičiais, Didžiulis liktų be ryšio :)
👍🤣Geras!!!😀 tą patį pagalvojau.
True story :)True story :)True story :)GerasManau žmonės bausmę gavo, atliko, negalima teisti antrą kartą to kas jau nuteistas
O kodel ne atlikusi bausme zydsaudi?
kaip čia nutiko? kažkoks piaro hipsteris nežinojo Lavrinovičių nuotykių?
skysta ta TELIA, pasidavė feminisčių spaudimui..
Stebėjau šią istoriją kaip socialinį eksperimentą - tikrai buvo įdomu ką gali padaryti vieša viešų žmonių nuomonė. Telia visgi pasirinko variantą nerizikuoti, nors katalikų krašte visi puikiai supranta, kad užtenka 3 kartus sukalbėti "Sveika Marija" ir visos nuodėmės "nusinulina". Patiktų, jeigu Didžkukuliai eksperimentą pratestų ir pasiūlytų už ką nors balsuoti Seimo rinkimuose - ar eitų jų balsas į dangų??? :)
Teisingai, leftistai siautėjaApgailėtina Telia. NIeko nebepirksiu iš jų. Kai skambins vadybininkai siūlydami pereiti pas juos - pasiūsiu toli toli, aišku, mandagiai paaiškindamas kodėl. Žmonės seniai savo kaltes išpirko. Gal tada, Didžiulio principu, už bet kokią kaltę žmogų iš karto nušaukime ir nebekils daugiau niekada per jo gyvenimą jokių dilemų niekam. Dar kartą - apgailėtina TELIA!!!
TrueAr Jurgis Didžiulis yra girdėjęs tokias sąvokas kaip atgaila, kaltės išpirkimas, atleidimas? Ar jis nori būti visą gyvenimą kerštaujančiu "teisuoliu", kuriame telpa daugiau pykčio ir netolerancijos nei jo atakuojamuose "blogiukuose"?
Pabandyk apeliuoti i “atgaila” ir “ispirkima” vaziuojant i Kanada ar JAV su kriminaliniu irasu. Sengeno salys ir tos tokius kaip jie ispirdolina.
Visiems Lavrinovičių gerbėjams: įdomu, jei patys ar artimieji būtumėt nukentėję nuo tokio nusikaltimo, labai patiktų žiūrėti į tas reklamas? Taip, jie atliko bausmę, niekas jiems nedraudžia gyventi savo asmeninio gyvenimo, dirbti ir t.t., bet reklamuoti?
o kas nukentėjo? Kiek pamenu, nukentėjusi ištekėjo už "savo skriaudiko" . Ar sugebam mastyti savo galvą, ką?
ištekėjo nes buvo toks broliškas verslo planas, Po to išsiskyrė iš karto su kompensacija. Krepšininkai niekad ilgu intelektu ar protu nepasižymėjo - skirtingai nei kai kurie jų organai. Deja tuo nepasižymi ir jų reklamuotojai...
O reklamuoti - tai ne darbas? Tai ir dirba. Nevagia, neatiminėja ir dar pasidalina...
Danukui matyt nieks nepasakė brolių heritage :) upsups :)
Čia buvo nepramąstyta jau planavimo etape, neįvertinta reali tokio tipo audrų rizika, neišdiskutuoti galimi scenarijai. Kažkam gali galva lėkt :/ Na o jau atsidūrus tokio tipo audroje sprendimas turbūt teisingas, komunikuojantis, kad į nuomones (kokios jos bebūtų) atsižvelgiama... Nors šiaip apgailėtina visa tai ;)
Jurgis Erikos įtakai pasidavė? Maža dalele suprantu, bet daugiau laikau kad ši situacija juokinga. Be reikalo nuėmė reklamas. Daugeliui patiko. Nereiktų gretinti su prieš daug metų padarytomis nuodemėmis, už kurias jau užmokėta.
Tipiskas argumentas tu ("daugelio", deja), kurie lankstus, be moralinio stuburo. Labiau juokinga nei is principo nepriimtina...
Priminsiu kad čia visgi Švedų motina, o švedijoj tokie brolių darbeliai didis nusikaltimas, ne rytų europa kad o kas čia tokio kad paišdykavo?
Jie ta bausme gavo, atsedejo, pasitaise. Ar tamsta norite pasakyti, kad Svedijoje uz toki nusikaltima iki gyvos galvos sodinama?
Retorinis klausimas: jei būtumėte prievartos auka ir jūsų prievartautojai, kad ir po 20 metų, lįstų iš TV ir lauko reklamų, kaip jaustumėtės?
Jausčiaus gerai, nes už to prievartautojo ištekėjau ir gaučiau pajamų dalį.
Neabejotinai tą patį sakytum, jei tai būtų tavo sesė ar žmona?
prievartautojai tikrai neturetu lysti i viesuma. tik kiek atsimenu tai ta istorija kazkokia tai neaiski buvo ispradziu teige kad issagino paskui persigalvojo ir istekejo uz savo prievartautojo, skamba tai mazu maziausiai keistai.
Keisti komentarai. Juk Lavrinovičiai atstovavo Lietuvą europoje ir pasaulyje žaisdami krepšinį. Visiems viskas tiko ir jie buvo Broliai didvyriai.. O dabar mat reklamoje nebetinka..
Na reiktu suprasti ir konteksta kad dabat kazkoks tai piarscikas reklamuojasi kritikuodamas versla. Tai naturalu kad gan sekmingai. O jei kritikuotu krepsini tai turbut butu ne taip sekmingai. Piarscikas gi ne durnas.
Na reiktu suprasti ir konteksta kad dabat kazkoks tai piarscikas reklamuojasi kritikuodamas versla. Tai naturalu kad gan sekmingai. O jei kritikuotu krepsini tai turbut butu ne taip sekmingai. Piarscikas gi gudras.
Man įdomu kiek šiuo metu reklamose ir rinkimuose šmėžuojančių individų yra atlikę analogiškus veiksmus su moterimis, bet jokios bausmės nesusilaukę :)
Visuomė keičiasi ir vis labiau į blogą busę. Susikuria problemų ,ten kur jų nereikia. Tokiu tempu eidami ,greitai ir žvilgsnio gatvėje nebegalėsime pakelti, kad neduok dieve tuo žvilgsniu kokio nors "individo" neįžeistume. Kaip sakė senoliai "iš didelio rašto išėjo iš krašto" . :-)
Problemas kuria tie, kurie daro nusikaltimus. Visuomene tiesiog pradejo labiau netoleruoti ir nesitaikstyti, tatai erzina tuos, kurie nemato problemos prievartoje ir pan. "Kas cia tokio", sako machomen. "Cia tik truputi, gi nieko baisaus" antrina kiets vyrs. "Pati kalta", choru taria namuose pagarbos tarp tevu neregeje...
Teisti negalima atleisti - dilema. Didžiulis rizikuoja, kad jo įrašų niekas nenorės klausyti, ar eiti į jo renginius, jei kažkas netikėtai netinkamo nutiktų. Ar pats kada greičio neviršijai, ar kažko nepavartojai? Priešpastatymas ir tiesioginis kitų engimas negerina paties įvaizdžio. Kaip elgsiesi, jei tavo vaikai susidurs su tiesioginėmis patyčiomis?
Valstybė tik tada yra tinkama vieta gyventi, kuomet ji yra teisinė valstybė. Teisinėje valstybėje galioja įstatymai, kurių reikia laikytis. Įstatymas sako, kad už nusikaltimus baudžiama, o atlikus bausmę ir praėjus tam tikram laiko tarpui yra laikoma, kad asmuo savo kaltę išpirko ir jo teistumas IŠNYKO (bet kuris teisininkas patvirtins, kad nemeluoju). Tad Broliai gali drąsiai galvoti apie savo garbės ir orumo gynimą teisinėmis priemonėmis, kad įvairūs "influenseriai" ateityje kelis kartus pagalvotų prieš pateikdami tokio lygio pareiškimus viešumoje, dėl kurių kyla tokios nesąmoningos pasekmės ir bereikalingai skaldoma visuomenė, o tuo pačiu žeminami žmonės. Turime LT nemažą bėdą su tinkama nuteistųjų reintegracija į visuomenę, o tokie pareiškimai neprisideda prie situacijos gerinimo, deja.
Visiškai Jums pritariu. Nes eidami J. Didžiulio ar visų "mytūūū" mergaičių siūlomu keliu gyvensime ne teisinėje valstybėje, o "paniatkių" bendruomenėje, kur kiekvienas naujai iškeptas "jutuberis" nustatinės savo moralinius standartus, dažniausiai iš vakaro nužiūrėtus/perskaitytus skandinavų valdomoj tv ar spaudoj, kadangi jo smegenėles jau seniai atpratintos nuo savarankiškos veiklos.
tikrai TAIP!
Geriau pigesnes paslaugas siūlytų negu pinigus reklamai kištų
Pasielgta teisingai . Bet gerai būtų kad neteiktų paslaugos pažadukams seimūnams
ačiū Dievui atsipeikėjo
Gėda Telia, kad nusileido leftistui Didžiuliui. Bus boikotas Telijai už tai. Fui.
ežio reklama nutaikyta į vaikus, bet jie apie 20 metų senumo istorijas nieko negirdėję. Čia tėvų reakcija, ir aš juos suprantu. Nesuprantu, kam babkėm aptekusiems Lavrinovičiams vis norisi lįsti į eterį kaip reklamos veidams, nes šleifas lieka visam gyvenimui, nesvarbu, atsėdėjai 3 metus ar ne. Suprasčiau, jei skirtų lėšų "motinos ir vaiko namams" ar seksualinio smurto aukoms. Bet jų emociniam ir kitam intelektui toks veiksmas vargu ar įveikiamas.
tu kaip visada į 10
Man šiaip įdomu, ar visi jaunystėje buvote šventi? Nieko nevartojote, nerūkėte, nebandėte suvilioti mergaitę/berną? Ar tiesiog jums pasisekė, nebuvote žvaigždė ir neįkliuvote ? Blaiviai mastantiems aišku, kad jauna mergaitė norėjo "pamokyti" berną, ir jai pavyko, tik ne tokio rezultato ji norėjo. O tokiems kaip jurgis, darantiems sau reklamą iš svetimų klaidų, ne vieta eteryje, todėl linkiu jurgiui užsilenkti. P.S. šiaip gera proga konkurentams (tele2 ar bitei) pasireklamuoti su Lavrinoviciais, tikrai būtų geras BUM
10 balu - sutinku 100% su kiekvienu zodziu
tipiškas kaltės užtempimas ant aukos, apgailėtina kad tokių dar pasitaiko
Grupinis išprievartavimas - jaunystės išdaiga, už kurią mergaitė norėjo "pamokyti"? Tikiuosi, nesusikalbėjome.
Mūsų ten nebuvo ir detalių mes nežinom. Bet puikiai žinome gerą, seną receptą kaip per sek.s.o skandalus pasiekti savo. Ten visi buvo girti, smurto žymių berods nebuvo, todėl visiškai neaišku ar pati davė, ar tiesiog nesipriešino. Dažniausiai, kai buna išprievartavimas (tas tikrasis, nesuvaidintas) buna pasipriešinimo žymių (sumušimo, kraujo, žaizdų ir t.t.). Bet esme net netame, paimkite bet kokį garsų veikėją ir tikrai rasite už ką jį kaltinti. Kaip politikoje, svarbiausiai apš.i.kti oponentą, kad pačiam atrodyti auksiniu, tą Jurgis ir daro
tai jūs abejojate teismo, kuris davė jiems už grupinį išprievartavimą 3 metus, sprendimu? mjo, sunku ką nors bepridurti. Na, nebent savo beviltišką "mes nieko nežinome ir niekuo netikime", kaip du vandens lašai panašų į baltraitienių mirtiną argumentą "o juk žinom, kaip teismai su žmonėmis Lietuvoje susidoroja", kai reikia panaikinti kokiam lementauskui neliečiamybę, pakeistumėt į nepriklausomą tų įvykių tyrimą ;-) pirmyn.
Ar pačiam teko būti teisme (ieškovu ar atsakovu nesvarbu)? Teismas dažnai sprendimus priima iš lempos, t.y. kas daugiau poperių pateikė, tas ir teisus. Tai kad nereikia čia apie teismus, ne šiaip sau yra geri advokatai ir šiaip sau, bylą laimi tas kuris mažiau sąžinės turi ir geresnį advokatąi.
ačiū, teko, ir ieškovu, ir trečiuoju, ir sprendimai buvo visiškai logiški ir adekvatūs. Matyt, problema visgi musyse ;-)
Visiems sakantiems - o kaip jus jaustumetes jei jusu artimojo prievartautojas smezuotu pries akis, o kaip jus jaustumetes jei jusu artimasis, atlikes bausme uz nusikaltima pries 22 metus vis dar negaletu susirasti darbo, nes is uz kiekvieno kampo spygautu vertybiu "pseudo" sergetojai? Nereikia tu anekdotiniu situaciju, asmeniskumu ar subjektyviu pavyzdziu. Yra teise, kuri zmogu atlikusi bausme laiko nekaltu. Antraip Kyla platesnis klausimas - ar teigiame, kad kalejimu sistema neveikia ir zmones nesitaiso? Grazinam mirties bausme? Kur lenkiama?
Zmoguss atesedejes uz nusikaltima nera laikomas nekaltu, yra skaitoma, kad zmogus savo bausme atliko, bet cia tik is baudziamosios atsakomybes perspektyvos. Siuo atveju Telia juos naudojo kaip pavyzdinius asmenis. Grupinis isprievartavimas nera 'jauno zmogaus klaida'. Tai yra smurto naudojimas pries kita asmeni. Niekas nesako, kad juos reikia laikyti kalejime iki gyvos galvos, kaip sakiau, nereikia maisyti baudziamosios atsakomybes su moraline. Paskaicius komentarus matosi, kad musu tautai dar toli iki brandumo, nes zmones toleruoja tokius dalykus ir kartais netgi kaltina auka.
Cia ne prie ko nei auka, nei tolerancija, tiesiog klausimas ar zmogus atlikes bausme gali uzdirbti duonai ar ne? As pvz manau, kad rinka turejo ispresti sia dilema, jei zmonems nebutu patikusi si akcija, galejo keisti paslaugu tiekeja ir sitaip parodyti savo nepasitenkinima. O tada Telia butu reagavusi ar palikti, ar nepalikti tokius reklamos veidus. Velgi as griztu prie savo teiginio - ar mes tada pripazistam, kad kalejimu sistema neveikia? Zmones nesikeicia? Neatlieka savo bausmes ir nebeturi teises integruotis i visuomene? Tuomet alternatyva tik mirties bausme. Bet speciau Jurgis su zmona butu pries tokia alternatyva.
Jeigu jums sako , o jūs negirdite , tai problema ne sakytojo. Telia ,pasirodo , girdi ir supranta. Stalinas ,atsikeltų iš kapo ir ką , reikėtų įdarbinti pasakų sekėju vaikučiams ...
Telia, o aš jus palieku, dėl to, kad pasiduodate kažkiam marazmatiniam "spaudimui". Loser'iai.
*kažkokiam marazmatiniam "spaudimui". Loser'iai.
išgąsdinote ;-) Telia beje sureagavo taip gerai ir greit, kaip ir turėjo, už tai pagarba. Nemanau kad dėl to, jog pamatė bent kiek įtaką pajamoms turintį srautą "paliekančių". Dėl to kad švediškas CSR ir įvaizdžio supratimas atitinka tai ką Didžiulis vadina 'zero tolerance' ir skiriasi nuo to, ką sugeba sulipdyti kokia vietinė reklamos agentūra (https://www.vz.lt/rinkodara/2020/08/07/telia-pasirinko-dar-vienus-kurybinius-partnerius) ir palaiminti neįžvalgūs ar daug galvos nesukantys mūsų provincijos padalinio rinkodaros vadai. O tokios istorijos kaip broliams, taip ir verslams prilimpa labai ilgam, jei nebūtų paspaudę stop loss įvaizdžiui, žiiniasklaidoje ir socialiniuose būtų tęsęsi dar ilgai ir nuostoliai būtų gerokai didesni.
Švediškas 'zero tolerance'. Muhahaha... užtenka pažiūrėti į bankų pinigų plovimo skandalus ir suprasim ką tas švediškas zero tolerance reiškia. Gal jau nebepasakok apie tai, nes tik save pajuokai statai.
vaikeliuk, pirmiausia kiaulių kartu neganėme, prašom nesitujinti. Ir nėra čia ko matuotis, matyt mažai turėjote reikalų su švedais. Kad net ir pas juos kartais visokio š*do pasitaiko, ne rodiklis, o masto prasme didžiausias skandalas buvo pas danus-estus. Na ir kas?
Maurai, kokios problemos su tavimi ir tomis kiaulemis jau ne pirma karta? Tu rimtai piemenuku esi dirbes vaikysteje?
problemos yra su tais, kurie puola tuijintis su nepažįstamais žmonėmis, ypač jei nepritaria jų nuomonei. Ir jau vystykluose yra patapę tokiais komentarų gudručiais, kad išgirdę tradicinį lietuvišką folklorą spokso kaip ožiai į naujus vartus ;-)
Maurai, kaip jautiesi bendraudamas kokia is germanu kalbu, kuriose tokie ivardziai nevartojami? Jautiesi esantis zeminamu ir atvirksciai?
pretenduojate į mano asmeninius psichoterapeutus? ;-) kadangi toliau atkakliai tujinatės, ačiū, bet mūsų pokalbis baigtas.
Maure, nesistebek vis daugiau jauno kraujo kalbancio tokia struktura. Gal ir senu uzsispyrusiu krienu esi ar apsimeti, bet iprasi. Malonu buvo.
Kazkoks manipuliavimas praeitimi - kas tas Dzidziulis, kam jis autoritetas ir kodel jis turetu rupeti Telia?? Lavrinoviciu nuopelnas Lietuvai daugelis karu didesnis nei Didziulio, tai pavydas it traukia broliu praeities klaidas kad sugadint ateiti. Kas nekaltas - tegu pirmas mete akmeni! Man sius reikalas suteike negatyvuma vien "pletkininkams", tokiems kaip dzidziuis . Ir gaila, kad Telia pasiduoda tokiai manipuliacijai.
Didziulis vienintelis isdryso pasakyti garsiai tai, ka daug kas galvoja. Vien del to jis turetu but autoritetas daugeliui, ypac jauniems zmonems. Negalima toleruoti smurto ir seksualinio isnaudojimo ir nereikia bijoti to pasakyti.
Kas garsiau rėkia - tas ir autoritetas? Welcome to Lithuania...
Nesvarbu kas tas Didziulis, bet faktas, kad Jis nera paaugliu autoritetu tapes zagintojas.
O kas toleruoja smurta ir seksualini isnaudojima? Jie juk buvo nubausti.
Paliksiu čia beraštiką LNK pasirinkimą: LNK pristato pirmuosius „Kaukių“ komisijos narius – tai humoro jausmo nestokojantys, neišskiriami dvyniai LavTwins, krepšininkai Kšištofas ir Darjušas Lavrinovičiai.
Neaisku ar LNK reaguos i sia istorija.
Derėtų prisiminti, kaip ponas ėjo į Euroviziją, - jo daina „Welcome to Lithuania“ buvo faktiškai sekso turizmo paslaugų reklama.
Va ,kokia svarbi tema gvildenama, kitą kartą aptarsime ,ar neskriaudžiamos avys ,kai joms vilną kerpa.
Mesiu "Telia" per...Didžiuliai visai simpatiški man buvo. Nejaugi reklamos patiems taip prireikė, kad reikėjo kitiems per galvas lipti?
Man regis Didžiulis neįvertino, kad po šio jo benefiso, nemažai žmonių praras norą lankytis jo koncertuose. Kaip ne kaip, broliai populiarūs, ko nepasakysi apie šventą Jurgį. Broliai be reklamos išgyvens, telia be jurgio, juo labiau. Kaip Jurgis ? Spėčiau, jis nukentės labiausiai.
nu OK, 2 broliai, su deme biografijoje, bet 3 brolis prie ko? jis tai nekaltas?!
Ne visai i tema, bet telia yra smarkiai veikiama leftizmo, tilerazmo ir "ivairoves" skatinimo agendos. Vien del to ju verta nemegti.