2020-09-18 12:17

„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje

Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.
Nuotrauka iš J. Didžiulio „Facebook“ paskyros.
Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos kampaniją su krepšininkais dvyniais Lavrinovičiais. Verslams tai – dar viena pamoka, kaip atsakingai dera rinktis savo komunikacijai žinomus žmones, o ypač tai aktualu didiesiems reklamos užsakovams, kurie visada yra po stipresniu didinamuoju stiklu.

„Telia Lietuvos“ sprendimas nutraukti kampaniją padalijo vartotojus į dvi priešingas stovyklas. Vieni besąlygiškai pritarė dainininkų Jurgio Didžiulio ir Ericos Jennings pareiškimams, kiti svarstė, kad nedera nuteisti visam gyvenimui ir priminti prieš du dešimtmečius nutikusios skaudžios istorijos, už kurią krepšininkai jau buvo nubausti, ir kartu kritikos žėrė ir „Teliai“, kuri vieną dieną laikėsi vienos pozicijos, kitą – jau nusprendė nutraukti kampaniją.

VŽ rašė, kad į tokį pat įvykių verpetą 2013 m. buvo patekusi ir „Bitė Lietuva“, kai taip pat po J. Didžiulio pareiškimų kilusios nepasitenkinimo lavinos telekomunikacijų bendrovė nutraukė reklamos kampaniją.

52795
130817
52791