„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje
„Telia Lietuvos“ sprendimas nutraukti kampaniją padalijo vartotojus į dvi priešingas stovyklas. Vieni besąlygiškai pritarė dainininkų Jurgio Didžiulio ir Ericos Jennings pareiškimams, kiti svarstė, kad nedera nuteisti visam gyvenimui ir priminti prieš du dešimtmečius nutikusios skaudžios istorijos, už kurią krepšininkai jau buvo nubausti, ir kartu kritikos žėrė ir „Teliai“, kuri vieną dieną laikėsi vienos pozicijos, kitą – jau nusprendė nutraukti kampaniją.
VŽ rašė, kad į tokį pat įvykių verpetą 2013 m. buvo patekusi ir „Bitė Lietuva“, kai taip pat po J. Didžiulio pareiškimų kilusios nepasitenkinimo lavinos telekomunikacijų bendrovė nutraukė reklamos kampaniją.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai