Eksperimentas per karantiną: komunikacija veiksmingesnė

Žiniasklaidos planavimo agentūros Inspired UM karantino metu atliktas eksperimentas Tyla pražūtinga rodo, kad reklama, sumažėjus bendram informaciniam srautui, gali būti veiksmingesnė.
Per pandemiją paleista reklaminė kampanija sulaukė daugiau dėmesio, o auditorija geriau įsiminė jos turinį, rodo kampanijos analizė.
Išties mūsų kampanijos Tyla pražūtinga rezultatai nustebino net mus pačius. Nepaisant to, kad gatvėse žmonių srautas dėl karantino sumažėjo apie 40%, mūsų lauko reklamą pastebėjo ir teigiamai įvertino gerokai didesnis kiekis žmonių nei paprastai. Reiškia, sumažėjus bendram reklaminiam triukšmui reklamos yra labiau matomos ir atpažįstamos. Žmonės, persisotinę blogų naujienų, nori matyti gyvenimą kaip ankščiau ir vertina, kada reklama yra naudinga, išplatintame pranešime pažymi Vasaris Oržekauskas, Inspired UM direktorius.
Vidutiniškai lauko reklamą pastebi apie 30% auditorijos, o lauko kampaniją Tyla pražūtinga pastebėjo 79% Inspired UM klientų, 61% Lietuvos marketingo asociacijos LiMA bendruomenės narių, 44% verslo bendruomenės bei 38% vilniečių.
Manome, kad prie geresnių nei įprasta rezultatų prisidėjo ne tik reklaminio triukšmo sumažėjimas, bet ir tai, kad reklama buvo susijusi su karantinu tema, kuri tuo metu labiausiai rūpėjo visoms auditorijoms. Tie, kas sugeba išnaudoti bendrą informacinį lauką, visada pasirodo geriau, primena V. Oržekauskas.
Viršyti buvo ir kiti reklaminės kampanijos rodikliai: 85% reklamą pastebėjusių respondentų ją suprato teisingai, patikimo rodiklis siekė 7,1 iš 10 galimų balų, mėgimas 6,9.
Reklaminė kampanija Tyla pražūtinga vykdyta balandžio 27 gegužės 10 dienomis, jos metu lauko reklamos stenduose, viešųjų ryšių pranešimais bei baneriais lietuviškuose interneto portaluose buvo bandoma atkreipti dėmesį į reklamos svarbą karantino metu.
Reklaminės kampanijos rezultatai buvo lyginti su KOG instituto post-test reklamų duomenų bazėje sukauptais daugiau nei 200 reklaminių kampanijų rodiklių vidurkiais.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti