Eksperimentas per karantiną: komunikacija veiksmingesnė

Publikuota: 2020-06-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ karantino metu atliktas eksperimentas „Tyla pražūtinga“ rodo, kad reklama, sumažėjus bendram informaciniam srautui, gali būti veiksmingesnė.

Per pandemiją „paleista“ reklaminė kampanija sulaukė daugiau dėmesio, o auditorija geriau įsiminė jos turinį, rodo kampanijos analizė.

„Išties mūsų kampanijos „Tyla pražūtinga“ rezultatai nustebino net mus pačius. Nepaisant to, kad gatvėse žmonių srautas dėl karantino sumažėjo apie 40%, mūsų lauko reklamą pastebėjo ir teigiamai įvertino gerokai didesnis kiekis žmonių nei paprastai. Reiškia, sumažėjus bendram reklaminiam triukšmui reklamos yra labiau matomos ir atpažįstamos. Žmonės, persisotinę blogų naujienų, nori matyti gyvenimą kaip ankščiau ir vertina, kada reklama yra naudinga“, – išplatintame pranešime pažymi Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius.

Vidutiniškai lauko reklamą pastebi apie 30% auditorijos, o lauko kampaniją „Tyla pražūtinga“ pastebėjo 79% „Inspired UM“ klientų, 61% Lietuvos marketingo asociacijos LiMA bendruomenės narių, 44% verslo bendruomenės bei 38% vilniečių.

„Manome, kad prie geresnių nei įprasta rezultatų prisidėjo ne tik reklaminio triukšmo sumažėjimas, bet ir tai, kad reklama buvo susijusi su karantinu – tema, kuri tuo metu labiausiai rūpėjo visoms auditorijoms. Tie, kas sugeba išnaudoti bendrą informacinį lauką, visada pasirodo geriau“, – primena V. Oržekauskas.

Viršyti buvo ir kiti reklaminės kampanijos rodikliai: 85% reklamą pastebėjusių respondentų ją suprato teisingai, patikimo rodiklis siekė 7,1 iš 10 galimų balų, mėgimas – 6,9.

Reklaminė kampanija „Tyla pražūtinga“ vykdyta balandžio 27 – gegužės 10 dienomis, jos metu lauko reklamos stenduose, viešųjų ryšių pranešimais bei baneriais lietuviškuose interneto portaluose buvo bandoma atkreipti dėmesį į reklamos svarbą karantino metu.

Reklaminės kampanijos rezultatai buvo lyginti su KOG instituto „post-test“ reklamų duomenų bazėje sukauptais daugiau nei 200 reklaminių kampanijų rodiklių vidurkiais.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 19

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 5

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
„Aprangos“ grupė pirmą kartą paskelbė e. prekybos apyvartą Premium

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupė šių metų sausio-birželio mėnesiais internetu pardavė prekių už 10,043 mln.

Prekyba
2020.07.30
Dalijimosi ekonomika skverbiasi į prekybą: siekiant tvarumo, „iš antrų rankų“ suskamba kitaip Premium 2

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.07.30
Prekybininkai: turime pakankamas kaukių atsargas 

Prekybininkai teigia, kad yra pasiruošę Vyriausybės sprendimui grąžinti reikalavimą dėvėti kaukes prekybos...

Prekyba
2020.07.29
„Rimi.lt“ pasiūlė pristatymo abonementą

Šių metų kovą veiklą pradėjusi maisto ir kasdienio vartojimo prekių e. parduotuvė „Rimi.lt“, pirma pasiūlė...

Prekyba
2020.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus