Eksperimentas per karantiną: komunikacija veiksmingesnė

Publikuota: 2020-06-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ karantino metu atliktas eksperimentas „Tyla pražūtinga“ rodo, kad reklama, sumažėjus bendram informaciniam srautui, gali būti veiksmingesnė.

Per pandemiją „paleista“ reklaminė kampanija sulaukė daugiau dėmesio, o auditorija geriau įsiminė jos turinį, rodo kampanijos analizė.

„Išties mūsų kampanijos „Tyla pražūtinga“ rezultatai nustebino net mus pačius. Nepaisant to, kad gatvėse žmonių srautas dėl karantino sumažėjo apie 40%, mūsų lauko reklamą pastebėjo ir teigiamai įvertino gerokai didesnis kiekis žmonių nei paprastai. Reiškia, sumažėjus bendram reklaminiam triukšmui reklamos yra labiau matomos ir atpažįstamos. Žmonės, persisotinę blogų naujienų, nori matyti gyvenimą kaip ankščiau ir vertina, kada reklama yra naudinga“, – išplatintame pranešime pažymi Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius.

Vidutiniškai lauko reklamą pastebi apie 30% auditorijos, o lauko kampaniją „Tyla pražūtinga“ pastebėjo 79% „Inspired UM“ klientų, 61% Lietuvos marketingo asociacijos LiMA bendruomenės narių, 44% verslo bendruomenės bei 38% vilniečių.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Manome, kad prie geresnių nei įprasta rezultatų prisidėjo ne tik reklaminio triukšmo sumažėjimas, bet ir tai, kad reklama buvo susijusi su karantinu – tema, kuri tuo metu labiausiai rūpėjo visoms auditorijoms. Tie, kas sugeba išnaudoti bendrą informacinį lauką, visada pasirodo geriau“, – primena V. Oržekauskas.

Viršyti buvo ir kiti reklaminės kampanijos rodikliai: 85% reklamą pastebėjusių respondentų ją suprato teisingai, patikimo rodiklis siekė 7,1 iš 10 galimų balų, mėgimas – 6,9.

Reklaminė kampanija „Tyla pražūtinga“ vykdyta balandžio 27 – gegužės 10 dienomis, jos metu lauko reklamos stenduose, viešųjų ryšių pranešimais bei baneriais lietuviškuose interneto portaluose buvo bandoma atkreipti dėmesį į reklamos svarbą karantino metu.

Reklaminės kampanijos rezultatai buvo lyginti su KOG instituto „post-test“ reklamų duomenų bazėje sukauptais daugiau nei 200 reklaminių kampanijų rodiklių vidurkiais.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku