„PayRay“ rinkodaros vadovu tapo V. Romeika

Publikuota: 2020-03-23
„PayRay“ rinkodaros vadovo pareigas pradeda eiti Vytautas Romeika. Bendrovės nuotr.
svg svg
„PayRay“ rinkodaros vadovo pareigas pradeda eiti Vytautas Romeika. Bendrovės nuotr.

Banku tapti besiruošiančios Lietuvos finansų sektoriaus kompanijos „PayRay“ rinkodaros vadovo pareigas pradeda eiti Vytautas Romeika.

Iki šiol V. Romeika beveik ketverius metus vadovavo „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriui. Prieš tai trejus su puse metų dirbo „Čili picos“ Lietuvos bei Latvijos rinkodaros departamento vadovu. V. Romeika taip pat yra ėjęs restoranų tinklo „Gan Bei City“ rinkodaros direktoriaus pareigas.

„Esame sparčiai auganti kompanija. Prieš kurį laiką mums buvo suteikta banko licencija, leisianti dar labiau išplėsti paslaugų krepšelį. Vertiname V. Romeikos sukauptą patirtį, kuri bus reikšminga vystant paslaugas bei didinant kompanijos žinomumą tiek vietos, tiek ir tarptautinėje erdvėje“, – išplatintame prenešime ciuojamas Renato La Fianza, „PayRay“ vadovas.

Pasak R. La Fianza, Lietuvos rinkoje stebimas greitų ir lanksčių apyvartinio kapitalo finansavimo sprendimų poreikis. Jį dar labiau didina staigiai pasikeitusios ekonominės aplinkybės, kuomet verslams gyvybiškai svarbu stabilizuoti bei suvaldyti piniginius srautus. Tad artimiausiu laikotarpiu bus ypač svarbu kompanijos kompetencijas, patirtį ir sprendimus pristatyti kuo didesniam verslo įmonių ratui.

Bendrovės duomenimis, paslaugas smulkiajam ir vidutiniam verslui teikianti „PayRay“ per 2019 m. faktoringo portfelį išaugino daugiau nei tris kartus – iki 35,1 mln. eurų, o mikrokreditų portfelį – iki 685.000 Eur.

VŽ rašė, kad įmonė gavo 1,86 mln. Eur pajamų – 17 kartų daugiau, nei 2018 m., kai jos sudarė 0,11 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Barbora“: konkurentų atsiradimo net nepajutome Premium

Daugelio internetinių parduotuvių veiklos apimtis per pastarąjį mėnesį išaugo kartais, steigiami nauji arba į...

Prekyba
05:45
Pakeitus kanalo pavadinimą, žiūrimumas išaugo dvigubai 3

LNK kanalų grupei, jungiančiai LNK, BTV, TV1, „Info TV“, „Liuks!“, kurio pavadinimas prieš kiek daugiau nei...

Rinkodara
2020.04.07
Laimėję autorių teisių gynėjai kovos dėl realios žalos atlyginimo 1

Autorių teisių gynėjai sulaukė palankaus Kauno apygardos teismo sprendimo, tačiau toliau kovodami su...

Rinkodara
2020.04.07
Latvijos vyriausybė skiria 2 mln. Eur šalies žiniasklaidai

Latvijos vyriausybė koronaviruso pandemijos krizės sukeltiems ekonominiams padariniams sušvelninti šalies...

Rinkodara
2020.04.07
Epidemija koreguoja šiųmetes reklamos rinkos prognozes

Lietuvos reklamos rinka 2019 m. augo 3% ir siekė 119,5 mln. Eur. Vienam šalies gyventojui pernai teko 43 Eur...

Rinkodara
2020.04.07
Lietuvos reklamos rinkos grietinėlę susižeria „Facebook“, „Google“ ir „Youtube“ Premium

Lietuvos reklamos rinka 2019 m., kaip ir ankstesniais metais, stoviniavo vietoje – augo vos 3% ir siekė 119,5...

Rinkodara
2020.04.07
Vaistinės ir prekybininkai asortimentą pildo medicininėmis kaukėmis

Vaistinių tinklas „Camelia“ teigia, kad nuo rytojaus Lietuvos gyventojai šiame tinkle galės įsigyti 200.000...

Prekyba
2020.04.06
Už uždarų karantino durų verda žmonių emocijų katilas 1

„Žmogaus studijų centro“ Lietuvos emocinio klimato tyrimas rodo, kad besitęsianti koronoviruso pandemija...

Rinkodara
2020.04.06
Kaip koronavirusas keičia reklamą

Lietuvoje ir pasaulyje daugėjant užsidariusių namuose gyventojų, vis daugiau reklamdavių kelia sau klausimą,...

Rinkodara
2020.04.05
Maisto pardavimai – su rekordiniu pliusu, pramoninės prekės – žemyn 1

Daugelis maisto prekybininkų per šį kovą skaičiuoja rekordinius pardavimus.

Prekyba
2020.04.05
Rekomendacijos, kaip komunikuoti krizinėje situacijoje

Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos...

Rinkodara
2020.04.04
Labiausiai apkarpys išlaidas pramogoms, maistui – netaupys 1

Paklausus, kaip Lietuvos gyventojai prognozuoja savo išlaidas per ateinančius 3 mėnesius, jaučiamas didelės...

Rinkodara
2020.04.04
Prekybininkai skaičiuoja rekordinį mėnesį ir pilnus pirkėjų krepšelius Premium 2

Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkai per pastarąjį mėnesį skaičiuoja rekordinius pardavimus – apimti...

Prekyba
2020.04.03
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 4

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Smulkiuosius pamokys, kaip susikurti gerą e. parduotuvę

Smulkiausieji regionų verslininkai, norintys išmokti prekiauti internetu, kviečiami į nemokamus kursus.

Gazelė
2020.04.02
Konkuruojantiems verslams – švelnesnė priežiūros institucijų akis Premium

Šalies Konkurencijos taryba kitų ES institucijų narių pavyzdžiu dėl koronaviruso grėsmių yra paskelbusi, kad...

Prekyba
2020.04.02
Klinika „Lirema“ įspėja: sukčiai naudojasi mūsų vardu Premium

Akių chirurgijos klinika „Lirema“ ir jos specialistai tapo sukčių atakos taikiniu. Bendrovės atstovai teigia...

Paslaugos
2020.04.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus