Reklamos startuolis pritraukė antrąją investiciją

Lietuvių reklamos startuolis sixads gavo jau antrąją investiciją: 0,4 mln. Eur finansinę injekciją skyrė rizikos kapitalo fondas Open Circle Capital.
sixads yra įrankis, leidžiantis interneto parduotuvių savininkams pirkti reklamą skirtinguose reklamos tinkluose. Pasak startuolio vadovo Romualdo Juškevičiaus, naujoji investicija bus panaudota tolimesniam įmonės augimui spartinti.
Daug dėmesio bus skiriama įrankiui populiarinti Vakarų rinkose ir produkto plėtrai, išplatintame pranešime teigia jis.
Bendrovė skaičiuoja, kad šiuo metu sixads jau turi apie 10.000 naudotojų, tačiau tai tėra startuolio pradžia. Platforma veikia Shopify, Wix ir WooCommerce platformose. R. Juškevičiaus teigimu, būtent nuo to priklauso ir naudotojų geografija: Dėl šių platformų net apie 85% mūsų vartotojų yra iš JAV.
Pirmąją 170.000 investiciją, gautą iš bendrovių Tesonet, Netflix, Google, Vinted bei Skype verslo angelų, įmonė panaudojo produkto plėtrai ir jo testavimui įvairiose rinkose.
Tai mums leido per 2019 m. gerokai išauginti pajamas, teigia R. Juškevičiaus ir priduria, kad sixads nuo konkurentų labiausiai išsiskiria paprastumu.
Suteikiame galimybę vartotojui pasileisti pirmąją savo reklaminę kampaniją per mažiau nei 5 minutes nuo aplikacijos įdiegimo. Kitas platformos privalumas naudojamas dirbtinis intelektas, padedantis optimaliai parinkti auditoriją ir reklamos strategijas konkrečiam produktui tarp skirtingų reklamos platformų, kalba R. Juškevičiaus.
405.000 Eur siekianti Open Circle Capital investicija yra antroji, skirta šiam startuoliui. Ją panaudodama įmonė ketina per metus išauginti pajamas net kelis kartus ir sukurti kartotinį pardavimų modelį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti