2019-11-12 15:30

Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį

Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“, vėl išaugino susidomėjimą Lietuvos sostine ir pritraukė žiniasklaidos dėmesį.

Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, JAV, Norvegijos, Indijos, Tailando, Australijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanalai priminė apie neįprastą Vilniaus reklamą, o specialią sostinę pristatančią kampanijos svetainę „vilniusgspot.com“ vėl užplūdo tūkstančiai lankytojų, išplatintame pranešime pažymi Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

Reklamos maketas.

Tarp publikacijų – naujienų kanale CNN publikuotas interviu su „Go Vilnius“ direktore Inga Romanovskiene apie Vilnių, rinkodaros kampaniją ir turizmo perspektyvas (šiame portale jis buvo išverstas į ispanų ir arabų kalbas). 25 mln. skaitytojų turinčio italų portalo „il Giornale“ žurnalistas Frederico Giuliani pripažino: „Lietuviai rado teisingą receptą, padedantį auginti turizmo srautus. Ši valstybė, turinti mažiau nei tris milijonus gyventojų, sugebėjo sukurti puikią reklamos idėją, kuri pritraukė visuomenės dėmesį. Drąsus dviprasmiškas triukas, nepaisant tam tikros kritikos, kurios buvo galima tikėtis, skirtas konkrečiam tikslui: padidinti lankytojų srautą į Lietuvą.“

Dėmesio Vilniui netrūko ir kituose didžiuosiuose naujienų portaluose. „Inovatyvi reklamos kampanija nedidelį Vilnių pavertė miestu, kurį būtina aplankyti turistams“, – rašė naujienų portalas „Yahoo“.

JAV naujienų portalas „Upworthy“ rašė: „Negali nemylėti miesto (ir reklamos kampanijos), kuris nežiūri į save pernelyg rimtai. Kas jungiasi kelionei į Vilnių?“

Praėjus savaitei nuo Vilniui įteikto apdovanojimo tarptautinė žiniasklaida jau publikavo daugiau nei 150 naujų straipsnių apie Lietuvos sostinę.

Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei du milijardai skaitytojų, skaičiuoja „Go Vilnius“.

Apie Vilnių rašė tokie portalai kaip Vokietijos „n-tv“, Italijos „Repubblica“, „Il Fatto Quotidiano“, „La Stampa“, Australijos „The New Daily“, Norvegijos „NRK“, Danijos „Berlingske“, JAV „MSN“, „Fox News“, „New York Post“, Brazilijos „Extra Globo“.

Didelio žiniasklaidos ir lankytojų dėmesio šįkart sulaukė ir reklamos kampanijos interneto svetainė „vilniusgspot.com“, šmaikščiai pristatanti sostinės lankytinas vietas, restoranus, kultūros renginių vietas.

Per savaitę joje apsilankė daugiau nei 33.000 naujų lankytojų, daugiausia – iš JAV, Kanados, Italijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

„Vilniui skirtas prestižinis apdovanojimas nėra tik sėkmingas trofėjus, skirtas pasidėti į kabineto lentyną. Šis pripažinimas suteikė progą dar kartą sudominti pasaulį Vilniumi ir priversti apie mus kalbėti pasaulio žiniasklaidą. Galime pasidžiaugti, kad šią progą išnaudoti pavyko“, – teigia I. Romanovskienė.

VŽ rašė, kad kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą.

Pernykščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiavo nemenką šuolį – 25%. O tarp priežasčių tyrėjai anuomet vardijo ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

„Ši kampanija sukėlė nemažą sumaištį. Be to, užsienyje buvo matomi ir kiti „Go Vilniaus“ veiksmai, bandant pristatyti Vilnių kaip alternatyvią Europos kryptį“, – tuokart teigė Sehr Sarwar, „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė.

52795
130817
52791