Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį

Publikuota: 2019-11-12
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“, vėl išaugino susidomėjimą Lietuvos sostine ir pritraukė žiniasklaidos dėmesį.

Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, JAV, Norvegijos, Indijos, Tailando, Australijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanalai priminė apie neįprastą Vilniaus reklamą, o specialią sostinę pristatančią kampanijos svetainę „vilniusgspot.com“ vėl užplūdo tūkstančiai lankytojų, išplatintame pranešime pažymi Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

nuotrauka::1

Tarp publikacijų – naujienų kanale CNN publikuotas interviu su „Go Vilnius“ direktore Inga Romanovskiene apie Vilnių, rinkodaros kampaniją ir turizmo perspektyvas (šiame portale jis buvo išverstas į ispanų ir arabų kalbas). 25 mln. skaitytojų turinčio italų portalo „il Giornale“ žurnalistas Frederico Giuliani pripažino: „Lietuviai rado teisingą receptą, padedantį auginti turizmo srautus. Ši valstybė, turinti mažiau nei tris milijonus gyventojų, sugebėjo sukurti puikią reklamos idėją, kuri pritraukė visuomenės dėmesį. Drąsus dviprasmiškas triukas, nepaisant tam tikros kritikos, kurios buvo galima tikėtis, skirtas konkrečiam tikslui: padidinti lankytojų srautą į Lietuvą.“

Dėmesio Vilniui netrūko ir kituose didžiuosiuose naujienų portaluose. „Inovatyvi reklamos kampanija nedidelį Vilnių pavertė miestu, kurį būtina aplankyti turistams“, – rašė naujienų portalas „Yahoo“.

JAV naujienų portalas „Upworthy“ rašė: „Negali nemylėti miesto (ir reklamos kampanijos), kuris nežiūri į save pernelyg rimtai. Kas jungiasi kelionei į Vilnių?“

Praėjus savaitei nuo Vilniui įteikto apdovanojimo tarptautinė žiniasklaida jau publikavo daugiau nei 150 naujų straipsnių apie Lietuvos sostinę.

Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei du milijardai skaitytojų, skaičiuoja „Go Vilnius“.

Apie Vilnių rašė tokie portalai kaip Vokietijos „n-tv“, Italijos „Repubblica“, „Il Fatto Quotidiano“, „La Stampa“, Australijos „The New Daily“, Norvegijos „NRK“, Danijos „Berlingske“, JAV „MSN“, „Fox News“, „New York Post“, Brazilijos „Extra Globo“.

Didelio žiniasklaidos ir lankytojų dėmesio šįkart sulaukė ir reklamos kampanijos interneto svetainė „vilniusgspot.com“, šmaikščiai pristatanti sostinės lankytinas vietas, restoranus, kultūros renginių vietas.

Per savaitę joje apsilankė daugiau nei 33.000 naujų lankytojų, daugiausia – iš JAV, Kanados, Italijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

„Vilniui skirtas prestižinis apdovanojimas nėra tik sėkmingas trofėjus, skirtas pasidėti į kabineto lentyną. Šis pripažinimas suteikė progą dar kartą sudominti pasaulį Vilniumi ir priversti apie mus kalbėti pasaulio žiniasklaidą. Galime pasidžiaugti, kad šią progą išnaudoti pavyko“, – teigia I. Romanovskienė.

VŽ rašė, kad kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą.

Pernykščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiavo nemenką šuolį – 25%. O tarp priežasčių tyrėjai anuomet vardijo ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

„Ši kampanija sukėlė nemažą sumaištį. Be to, užsienyje buvo matomi ir kiti „Go Vilniaus“ veiksmai, bandant pristatyti Vilnių kaip alternatyvią Europos kryptį“, – tuokart teigė Sehr Sarwar, „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė.

FOTOGALERIJA Žinia apdovanojimą pasiekė užsienio žiniasklaidą. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau