Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį

Publikuota: 2019-11-12
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“, vėl išaugino susidomėjimą Lietuvos sostine ir pritraukė žiniasklaidos dėmesį.

Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, JAV, Norvegijos, Indijos, Tailando, Australijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanalai priminė apie neįprastą Vilniaus reklamą, o specialią sostinę pristatančią kampanijos svetainę „vilniusgspot.com“ vėl užplūdo tūkstančiai lankytojų, išplatintame pranešime pažymi Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

nuotrauka::1

Tarp publikacijų – naujienų kanale CNN publikuotas interviu su „Go Vilnius“ direktore Inga Romanovskiene apie Vilnių, rinkodaros kampaniją ir turizmo perspektyvas (šiame portale jis buvo išverstas į ispanų ir arabų kalbas). 25 mln. skaitytojų turinčio italų portalo „il Giornale“ žurnalistas Frederico Giuliani pripažino: „Lietuviai rado teisingą receptą, padedantį auginti turizmo srautus. Ši valstybė, turinti mažiau nei tris milijonus gyventojų, sugebėjo sukurti puikią reklamos idėją, kuri pritraukė visuomenės dėmesį. Drąsus dviprasmiškas triukas, nepaisant tam tikros kritikos, kurios buvo galima tikėtis, skirtas konkrečiam tikslui: padidinti lankytojų srautą į Lietuvą.“

Dėmesio Vilniui netrūko ir kituose didžiuosiuose naujienų portaluose. „Inovatyvi reklamos kampanija nedidelį Vilnių pavertė miestu, kurį būtina aplankyti turistams“, – rašė naujienų portalas „Yahoo“.

JAV naujienų portalas „Upworthy“ rašė: „Negali nemylėti miesto (ir reklamos kampanijos), kuris nežiūri į save pernelyg rimtai. Kas jungiasi kelionei į Vilnių?“

Praėjus savaitei nuo Vilniui įteikto apdovanojimo tarptautinė žiniasklaida jau publikavo daugiau nei 150 naujų straipsnių apie Lietuvos sostinę.

Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei du milijardai skaitytojų, skaičiuoja „Go Vilnius“.

Apie Vilnių rašė tokie portalai kaip Vokietijos „n-tv“, Italijos „Repubblica“, „Il Fatto Quotidiano“, „La Stampa“, Australijos „The New Daily“, Norvegijos „NRK“, Danijos „Berlingske“, JAV „MSN“, „Fox News“, „New York Post“, Brazilijos „Extra Globo“.

Didelio žiniasklaidos ir lankytojų dėmesio šįkart sulaukė ir reklamos kampanijos interneto svetainė „vilniusgspot.com“, šmaikščiai pristatanti sostinės lankytinas vietas, restoranus, kultūros renginių vietas.

Per savaitę joje apsilankė daugiau nei 33.000 naujų lankytojų, daugiausia – iš JAV, Kanados, Italijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

„Vilniui skirtas prestižinis apdovanojimas nėra tik sėkmingas trofėjus, skirtas pasidėti į kabineto lentyną. Šis pripažinimas suteikė progą dar kartą sudominti pasaulį Vilniumi ir priversti apie mus kalbėti pasaulio žiniasklaidą. Galime pasidžiaugti, kad šią progą išnaudoti pavyko“, – teigia I. Romanovskienė.

VŽ rašė, kad kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą.

Pernykščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiavo nemenką šuolį – 25%. O tarp priežasčių tyrėjai anuomet vardijo ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

„Ši kampanija sukėlė nemažą sumaištį. Be to, užsienyje buvo matomi ir kiti „Go Vilniaus“ veiksmai, bandant pristatyti Vilnių kaip alternatyvią Europos kryptį“, – tuokart teigė Sehr Sarwar, „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė.

FOTOGALERIJA Žinia apdovanojimą pasiekė užsienio žiniasklaidą. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 3

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau