2019-11-10 07:38

„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Stephen Lam, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Stephen Lam, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius, iniciatyvas ir tinklalaides bei išskyrė kandidatus į septynias nominacijas. Laimėtojus išrinks „Facebook“ vartotojai.

Nominacijoje „Metų atradimas“ komisija išskyrė socialinių tinklų žvaigždes: Paulių Mykolaitį (Paul de Miko), Orijų Gasanovą, Jacob Laukaitį, „Metų mylimiausias“ – Naglis Bierancas, Orijus Gasanovas, Beata Nicholson.

Į „Metų ambasadoriaus“ titulą pretenduoja penki kandidatai: Arnoldas Lukošius su „Tele2“, Naglis Bierancas su „Lidl“ ir „Huawei“, Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė su „Magnum“ ledais bei Karolina Meschino su „Biovela“.

„Metų Youtuber‘iais“ įvardinti Karolina Savko (Karolinos Vlogai), Oskaras Ridikas, DoubleJ, „Metų iniciatyvos“ kategorijoje nominuoti LGBT paradas – prekių ženklų integracija, „Skiepai nuo meningokoko“ – lėlė, taip pat „Nebegėda“ bei Socialinių tinklų heiteriai.

„Metų Incognito“ kategorijoje nominuoti Valstybinis Tautos Frontas, Senmergė.

Dėl „Metų podcasto“ titulo varžosi trys kandidatai: „Nebegėda“ „Sultys“, „Pralaužk vieną šaltą“ bei Armėno radijas.

Geriausius influencerius į skirtingas nominacijas atrinko komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) atstovų.

Praėjusiais metais daugiausiai apdovanojimų susižėrė „Metų mylimiausiu“ ir „Metų atradimu“ tapęs Naglis Bierancas-Naglimantas.

Festivalio „Social Media Fest 2019“ iniciatorius – išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“, renginys vyks lapkričio 22 d.

„TOP influencerių 2019“ rinkimų komisiją sudaro: Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ žurnalistė, Giedrius Juozapavičius, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ vedėjas, Lukas Keraitis, Žinių radijo laidos „Skaitmeniniai Horizontai“ kūrėjas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė, Edita Masiulė, Vilniaus kolegijos ir Vytauto Didžiojo universiteto ryšių su visuomene disciplinos lektorė, Lina Patskocimaitė, LRT skaitmeninių projektų vadovė, Agnė Randytė, agentūros „Idea prima“ socialinių tinklų projektų vadovė Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“, „LinkedIn Global“vadovas Lietuvoje, Ieva Semaškienė, LiMA valdybos narė, Romualda Stonkutė, RSVA tarybos pirmininkė, Domantas Širvinskas, LKA (LRVS) atstovas, socialinių tinklų rinkodaros ekspertas, Jūratė Žuolytė, „Delfi“ rinkodaros naujienų ir informacijos portalo M360 rubrikos redaktorė, Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijų universiteto TU EF Skaitmenizavimo mokslų grupės tyrėja.

52795
130817
52791