„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Publikuota: 2019-11-10
Stephen Lam, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Stephen Lam, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius, iniciatyvas ir tinklalaides bei išskyrė kandidatus į septynias nominacijas. Laimėtojus išrinks „Facebook“ vartotojai.

Nominacijoje „Metų atradimas“ komisija išskyrė socialinių tinklų žvaigždes: Paulių Mykolaitį (Paul de Miko), Orijų Gasanovą, Jacob Laukaitį, „Metų mylimiausias“ – Naglis Bierancas, Orijus Gasanovas, Beata Nicholson.

Į „Metų ambasadoriaus“ titulą pretenduoja penki kandidatai: Arnoldas Lukošius su „Tele2“, Naglis Bierancas su „Lidl“ ir „Huawei“, Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė su „Magnum“ ledais bei Karolina Meschino su „Biovela“.

„Metų Youtuber‘iais“ įvardinti Karolina Savko (Karolinos Vlogai), Oskaras Ridikas, DoubleJ, „Metų iniciatyvos“ kategorijoje nominuoti LGBT paradas – prekių ženklų integracija, „Skiepai nuo meningokoko“ – lėlė, taip pat „Nebegėda“ bei Socialinių tinklų heiteriai.

„Metų Incognito“ kategorijoje nominuoti Valstybinis Tautos Frontas, Senmergė.

Dėl „Metų podcasto“ titulo varžosi trys kandidatai: „Nebegėda“ „Sultys“, „Pralaužk vieną šaltą“ bei Armėno radijas.

Geriausius influencerius į skirtingas nominacijas atrinko komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) atstovų.

Praėjusiais metais daugiausiai apdovanojimų susižėrė „Metų mylimiausiu“ ir „Metų atradimu“ tapęs Naglis Bierancas-Naglimantas.

Festivalio „Social Media Fest 2019“ iniciatorius – išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“, renginys vyks lapkričio 22 d.

„TOP influencerių 2019“ rinkimų komisiją sudaro: Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ žurnalistė, Giedrius Juozapavičius, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ vedėjas, Lukas Keraitis, Žinių radijo laidos „Skaitmeniniai Horizontai“ kūrėjas, Svajūnė Marcinkevičienė, Socialinių mokslų kolegijos komunikacijos skyriaus vadovė, Edita Masiulė, Vilniaus kolegijos ir Vytauto Didžiojo universiteto ryšių su visuomene disciplinos lektorė, Lina Patskocimaitė, LRT skaitmeninių projektų vadovė, Agnė Randytė, agentūros „Idea prima“ socialinių tinklų projektų vadovė Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“, „LinkedIn Global“vadovas Lietuvoje, Ieva Semaškienė, LiMA valdybos narė, Romualda Stonkutė, RSVA tarybos pirmininkė, Domantas Širvinskas, LKA (LRVS) atstovas, socialinių tinklų rinkodaros ekspertas, Jūratė Žuolytė, „Delfi“ rinkodaros naujienų ir informacijos portalo M360 rubrikos redaktorė, Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijų universiteto TU EF Skaitmenizavimo mokslų grupės tyrėja.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau