Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso Tele2 prekės ženklui. Labiausiai patikusių sąrašo viršuje, kad ir kaip paradoksaliai skambėtų, Lidl velykiniai akcijų pasiūlymai.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės Synopticom Ad Research vadovo, apibendrintame metiniame tyrime (iki kalėdinio laikotarpio) ryškiai dominuoja Tele2, didžiausios reklamos užsakovės Lietuvoje, kampanijos.
Tai turbūt atspindi realybę investicijų į reklamą apimtį ir efektyvumą, teigia p. Liaudenskis
Jis įvardija tris ryškiausias Tele2 reklamų linijas, kurios šiais metais labiausiai įstrigo TV žiūrovams: į La Familios restoraną užsukusi mafijos šeima, intrigos į restorano gyvenimą įnešęs gražuolis Styvas ir Arnoldo Lukošiaus Laisvo interneto technologinės išmonės: oro balionu skraidinamas ar plaukiantis namas ir t. t. Beje, pastaroji kampanija Laisvas internetas pelnė ne vieną apdovanojimą užsienio kūrybingumo festivaliuose.
Apibendrinant, Tele2 tęsia savo sėkmingą liniją intriguoja geru humoru, smagiai susuktomis istorijomis, pamėgtais serialų herojais, o prie šių seniai išbandytų receptų 2018 m. dar sėkmingai prideda vizualiai ir konceptualiai įspūdingas inovacijų biuro technologines išmones, kurios, pasirodo, žmones smarkiai įtraukia, metinius rezultatus apibendrina p. Liaudenskis.
Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų net šešios priklauso Tele2 ir užima pirmąsias penkias vietas.
Kitas koziris daina
Tele2 dominavimo fone verta paanalizuoti kitų prekės ženklų reklamas, kurioms pavyko pelnyti daugiau dėmesio, kalba p. Liaudenskis. Tai Eurovaistinė su daina, kaip visi stengiamės dėl savo artimųjų, Senukai su popsine dainele tu mano gėlytė, aš tavo karutis ir Labas su dainininke Beatriče.
Visas tris stipriai įsiminusias reklamas vienija dainos. Netgi Senukų popsas, kuris buvo įvertintas labai prieštaringai. Tačiau tai nesutrukdė, o gal net padėjo reklamai kovoje dėl dėmesio. Labas savo pasirinkimu parodė gerą nuovoką, kas ant bangos, empatiją ir neatitrūkimą nuo tikslinės jaunų žmonių auditorijos, vertina p. Liaudenskis.
Atsižvelgiant į lietuvių simpatijas dainoms reklamose, bus įdomu stebėti ir kaip bus įvertinta Maximos kalėdinė reklama su atlikėja Juste Arlauskaite-Jazzu priešakyje. Tačiau tai jau parodys kitas mūsų tyrimas, susilaikydamas nuo išankstinių komentarų teigia p. Liaudenskis.
[infogram id="2a16059a-fad7-4315-8e00-4f81fd9ccbf0" prefix="90z" format="interactive" title="rinkodara-metu-reklamos"]
Lidl kukliau
Lidl 2018 m. sumažino reklamos apsukas, ir tai yra vienas ryškesnių metų bruožų reklamos pasaulyje.
Analogiškame 2017 m. dešimtuke matėme dvi Lidl reklamas (vieną jų su Arvydu Saboniu), šiemet vieną. Iš kitos pusės, tikrai nevertinčiau to kaip dramatiško skirtumo, labiau derėtų pastebėti, kad visos Lidl pozicijos tarp įsimenamiausių reklamų yra beveik vienas ir tas pats šviežiojo 5-o ir šauniojo 5-o akcijos, kurios žmonėms patinka. Kitais žodžiais, prekybininkė rado gana patrauklų akcijų pateikimo formatą, o Lidl reklamos vis dar lieka pastebimos ir bene labiausiai įsimenamos tarp prekybos centrų, pažymi p. Liaudenskis.
Maža to, jų velykinės akcijos ne tik pateko tarp labiausiai įsiminusių reklamų šiais metais, bet ir užėmė tarp šių reklamų pirmąją poziciją pagal emocinę reakciją.
Atrodytų, paradoksalu tarp labiausiai patikusių reklamų matyti prekybos tinklo akcijas, kurias paprastai siejame su banalia kasdienybe, tačiau aukštas Lidl reklamų vertinimo rodiklis patvirtina tiesą, kad reklamos mūšį galima laimėti ne tik labai išmoninga reklamos forma, bet ir taikliu, svarbiu ir aktualiu pasiūlymu tinkamu momentu, teigia pašnekovas.
Toliau tarp labiausiai patikusių reklamų rikiuojasi keturios Tele2 reklamos, penktoje vietoje Eurovaistinės dainuojanti reklama.
Jei iš dešimtuko reikėtų išrinkti vieną geriausią reklamą pagal skirtingus parametrus, laurus atiduočiau Tele2 klipui su į restoraną užsukančia mafija. Nors Lidl ir pirmauja patikusiųjų sąraše, minėta Tele2 reklama pasiekė labai aukštą vadinamąjį atminties (angl. top of mind) indeksą tas dėmesio prikaustymo efektas, kurio sulaukė iš grėsmingo į komišką pereinantis klipo siužetas, buvo gana fenomenalus, vertina p. Liaudenskis.
Dar vienas svarbus aspektas šioje reklamoje siužetas glaudžiai susietas su pačia žinute, kitaip tariant, pasiūlymas yra gerai integruotas į pačią istoriją, o tai yra labai svarbus reklamos pranašumas ir ne taip jau dažnai įgyvendinamas aspektas, teigia pašnekovas.
Dažnai būna, kad istorija kuriama daugiau mažiau sau, o žinutė sau, o tokiais atvejais paprastai vartotojams galvoje lieka tik smagus pokštas ar įspūdingas vaizdas, tačiau reklama taip ir nepasėja jokios minties apie patį produktą, pabrėžia p. Liaudenskis.
Tęsinys po grafiku
[infogram id="38e36fcd-050c-4baa-a17f-795f0ab69652" prefix="YGs" format="interactive" title="rinkodara-patikusios-reklamos"]
Tarp didžiausių reklamos užsakovų
Visos labiausiai įsiminusios reklamos prekės ženklų, kurie yra didžiausi reklamos užsakovai Lietuvoje.
Kaip rodo Kantar TNS reklamos monitoringas, Tele2 reklamos apimtis per 10 šių metų mėnesių augo 14%, Lidl 7%, Bitės 134%, Eurovaistinės 101%, Senukų 39%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti