Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta
Tik ką startavo prekybos tinklo „Lidl“ komunikacija, kurioje teigiama, kad „mūsų šalies gyventojai itin vertina ir didelį dėmesį skiria lietuviškai produkcijai, tad dabar „Pagaminta Lietuvoje“ tampa nauju prekės ženklu, vienijančiu tradicinės receptūros lietuviškus produktus“.
„Iki šiol šis mūsų registruotas prekės ženklas buvo labiau simbolis, reklama prie Lietuvoje pagamintų privačių prekybos tinklo prekių parduotuvių lentynose. Dabar jį imame naudoti kaip atskirą prekės ženklą, kuris evoliucionuoja į atskirą lietuviškų tradicinės receptūros produktų grupę“, – teigia Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai