Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas
Tokius duomenis pateikia tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Brand Finance“, sudariusi kasmetį šalių reitingą – išskyrusi 100-ą vertingiausių valstybių prekės ženklų. Į vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuką patenka ir 14-a Vidurio bei Rytų Europos (CEE) šalių.
Lenkijos šalies prekės ženklas 2018 m. yra vertingiausias iš Vidurio ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos – sparčiausiai augantis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai