Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį 25%. Vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis.
Tokius duomenis pateikia tyrimų ir konsultacijų bendrovė Brand Finance, sudariusi kasmetį šalių reitingą išskyrusi 100-ą vertingiausių valstybių prekės ženklų. Į vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuką patenka ir 14-a Vidurio bei R ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti