2018-11-09 10:00

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis.

Tokius duomenis pateikia tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Brand Finance“, sudariusi kasmetį šalių reitingą – išskyrusi 100-ą vertingiausių valstybių prekės ženklų. Į vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuką patenka ir 14-a Vidurio bei Rytų Europos (CEE) šalių.

Lenkijos šalies prekės ženklas 2018 m. yra vertingiausias iš Vidurio ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos – sparčiausiai augantis.

52795
130817
52791