„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną

    Reklama publikuota: 2018-07-11

    Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija „Fake it“ siūlo naujieną rinkoje – video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas – nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.

    Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis – sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.

    „Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių“, – teigia vienas iš „Fake it“ įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.

    Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos „KanBan“ adaptaciją.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos „šiukšlių“ – efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus,“ – pasakoja p. Baltramiejūnas.

    Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, „Fake it“ darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.

    „Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas,“ – akcentuoja vadovas.

    Video reklamos kūrybiniame procese „Fake it“ komanda išskiria vadinamąjį „story telling“ (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos „Fake it“ įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.

    „Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę,“ – pasakoja reklamos režisierius.

    A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme – žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. „Story telling“ leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate – nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.

    Po provokuojančiu pavadinimu „Fake it“ pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.

    „Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį,“ – teigia kompanijos įkūrėjai.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    „Maxima“ plaukia su banga: fokusuojasi į svarbiausią temą Premium

    „Maxima LT“ į nesėkmes reaguoja greitai: keičia vadovus, tiekėjus, idėjas ir drąsiai pradeda viską iš naujo.

    Rinkodara
    2023.07.04
    „Eurovaistinė“ su naujais prekių ženklais komunikacijoje – ta pati žinutė didžiųjų reklamos užsakovų lūpose Premium

    Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo šiol daugiausia dėmesio savo komunikacijoje skirs kainoms. Norėdami apie...

    Rinkodara
    2023.07.02
    Žalioji apgavystė Suomijoje: ant apgavikų kabliuko pakliuvo ir listinguojamos bendrovės Premium

    Melagingais suomių verslininkų pažadais, kad šalies miškuose bus pasodinta tūkstančiai medelių, kurie augdami...

    Finansai
    2023.07.02
    TOP 5 podkastai birželį

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 5.

    Rinkodara
    2023.07.01
    Ryšių reguliavimo tarnyba: Klaipėdoje girdima radijo stotis „Sputnik“

    Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nustatė, kad nuo balandžio 12 dienos nesukoordinuotu radijo dažniu iš...

    Rinkodara
    2023.06.30
    Kauno „Urmo“ planai: nauja strategija, 20 mln. Eur investicijų ir naujas vardas Premium 5

    Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per...

    Prekyba
    2023.06.30
    „2go“ akcija transliacijoms lauko ekranuose – naujos galimybės Jūsų reklamos kampanijai Verslo tribūna

    Lauko ekranų tinklas „2go“, siūlantis reklamą beveik pusšimtyje LED ekranų Lietuvoje ir Latvijoje, skelbia...

    Rinkodara
    2023.06.30
    Kodėl IT vadovai tampa „atpirkimo ožiais“, nors jų vieta – valdybose Premium 3

    IT vadovai dažnai nesupranta, ko iš jų nori organizacija, o CEO pyksta, kad nepavyksta susikalbėti su IT...

    Vadyba
    2023.06.29
    Titanų kova dėl rinkos: „Lidl“ ir „Maximos“ konfrontacija Premium 19

    Didžiausią prekybos tinklą Lietuvoje valdanti „Maxima LT“ įgyvendina rinkos atsikovojimo programą, kurios...

    Prekyba
    2023.06.29
    JK prekybos lyderių kova dėl prekių ženklo baigėsi „Lidl“ pergale prieš „Tesco“ Premium

    Londono aukštasis teismas leido žemų kainų tinklui „Lidl“ uždrausti didžiausiam Jungtinės Karalystės (JK)...

    Prekyba
    2023.06.28
    „Maxima LT“ Rinkodaros departamentas turi naują vadovą 1

    Didžiausia šalies darbdavė, mažmeninės prekybos tinklą valdanti „Maxima LT“, praneša apie vadovų pokyčius.

    Prekyba
    2023.06.28
    Mėnesio prekių ženklai: simpatijos keliauja „A’jauti“ Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų gegužę įregistravo 145 naujus prekių ženklus, tai 13% mažiau nei...

    Rinkodara
    2023.06.27
    TOP 10 įtakingiausių portalų ir atsiliepimų svetainių, jose matomiausi verslai Premium

    Beveik 200-us Lietuvoje veikiančių įmonių ir prekės ženklų reputaciją internete nuolat stebinti duomenų...

    Rinkodara
    2023.06.27
    „Philip Morris Baltic“ nepavyko atnaujinti ginčo dėl baudos už reklamą

    Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) praėjusį trečiadienį atmetė „Philip Morris Baltic“...

    Rinkodara
    2023.06.26
    TOP žiniasklaidos planavimo agentūrų reitingas: ir šuoliai, ir kritimai

    2022-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo gana dosnūs, o tarp lyderių atsistojusios bendrovės...

    Rinkodara
    2023.06.25
    L. Rimkus. Kodėl socialiniai tinklai kelia baimę?

    Dažnas komunikacijos ir rinkodaros specialistas yra sulaukęs grįžtamojo ryšio: „Tai – drąsus sprendimas“.

    Nuomonės
    2023.06.24
    „CarVertical“ ir „Diginet“ ginče – dar vienas teismo verdiktas Premium 2

    Lietuvos apeliacinis teismas paliko iš esmės nepakeistą Vilniaus apygardos teismo šių metų pirmosiomis...

    Rinkodara
    2023.06.23
    E. Gershkovicho apeliaciją Maskvos teismas atmetė

    Rusijoje dėl kaltinimų šnipinėjimu kalinamas amerikiečių dienraščio „The Wall Street Journal“ reporteris...

    Verslo aplinka
    2023.06.22
    Nauji užkandžiai kelia konfliktą tarp pažįstamų įmonių: kaltina pažeidus patentą Premium

    CBD produktų gamintoja „H Drop“ per savo prekybos partnerius sužinojo, kad galimai pažeidžia „Geld Baltic“...

    Mano verslas
    2023.06.22
    Kultūros ministerija dalyvaus steigiant Medijų rėmimo fondą

    Vyriausybė trečiadienį suteikė įgaliojimus Kultūros ministerijai dalyvauti steigiant Medijų rėmimo fondą,...

    Rinkodara
    2023.06.21

    Verslo žinių pasiūlymai