„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną

Publikuota: 2018-07-11

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija „Fake it“ siūlo naujieną rinkoje – video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas – nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.

Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis – sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.

„Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių“, – teigia vienas iš „Fake it“ įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.

Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos „KanBan“ adaptaciją.

„Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos „šiukšlių“ – efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus,“ – pasakoja p. Baltramiejūnas.

Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, „Fake it“ darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.

„Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas,“ – akcentuoja vadovas.

Video reklamos kūrybiniame procese „Fake it“ komanda išskiria vadinamąjį „story telling“ (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos „Fake it“ įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.

„Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę,“ – pasakoja reklamos režisierius.

A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme – žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. „Story telling“ leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate – nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.

Po provokuojančiu pavadinimu „Fake it“ pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.

„Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį,“ – teigia kompanijos įkūrėjai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ išsirinko pagrindinį rėmėją

Vienu pagrindinių „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėju tapo „Švyturys-Utenos alus“.

Rinkodara
16:45
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau