„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną

Reklama publikuota: 2018-07-11

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija „Fake it“ siūlo naujieną rinkoje – video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas – nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.

Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis – sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.

„Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių“, – teigia vienas iš „Fake it“ įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.

Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos „KanBan“ adaptaciją.

„Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos „šiukšlių“ – efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus,“ – pasakoja p. Baltramiejūnas.

Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, „Fake it“ darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.

„Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas,“ – akcentuoja vadovas.

Video reklamos kūrybiniame procese „Fake it“ komanda išskiria vadinamąjį „story telling“ (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos „Fake it“ įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.

„Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę,“ – pasakoja reklamos režisierius.

A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme – žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. „Story telling“ leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate – nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.

Po provokuojančiu pavadinimu „Fake it“ pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.

„Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį,“ – teigia kompanijos įkūrėjai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
11:00
R. Perveneckas: kaip įkaitai turime prašyti, kad leistų vėl dirbti  Premium 34

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės, kuriai priklauso reikšminga dalis parduotuvių didžiuosiuose prekybos...

Prekyba
2021.04.02
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Pritarta pataisoms dėl žurnalistų teisės neatlygintinai gauti duomenis 3

Seimas po svarstymo bendru sutarimu pritarė Visuomenės informavimo įstatymo ir lydimųjų teisės aktų...

Rinkodara
2021.04.01
Ateinančiam „Aldi“ Lietuvoje dirvą išpureno „Lidl“ Premium 2

Ketvirtas pasaulyje pagal apyvartą prekybos tinklas „Aldi“, planuojantis plėtrą Lietuvoje, vadovaujasi verslo...

Prekyba
2021.04.01
Nepaisant prieštaravimų, Seime žadama kurti darbo grupę dėl žiniasklaidos savireguliacijos 1

Nepaisant dalies žiniasklaidos atstovų nepritarimo, Seimo Kultūros komitetas planuoja sudaryti darbo grupę...

Rinkodara
2021.03.31
„Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo 71%

Specializuota influencerių rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ (UAB „Nuomonės lyderiai“) minėdama...

Rinkodara
2021.03.31
D. Liulys: lieku „Pigu“ akcininkas, labai tikiu šiuo verslu  Premium 1

E. parduotuvės „Pigu“ kontroliniam akcijų paketui perėjus iš Lenkijos fondo MCI į kito investuotojo „Mid...

Prekyba
2021.03.31
37 mln. Eur sandoris: „Pigu“ keliauja į naujo akcininko rankas, jungiasi su kita platforma Premium 13

Vieno didžiausių Centrinėje ir Rytų Europoje Lenkijos fondo MCI tikslas parduoti jam priklausančios e.

Prekyba
2021.03.31
Keičiasi TV3 komunikacijos vadovė

„TV3 grupės“ komunikacijos vadove nuo balandžio 1 d. tampa Justė Razbadauskytė. Ji keičia pastaruosius...

Rinkodara
2021.03.31
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Kaip pakeisti prekės ženklą kone per naktį, kad ryte neištiktų chaosas Premium

Verslininkai, nusprendę atnaujinti įmonės įvaizdį ir pakeisti prekės ženklą, dažnai visas jėgas meta...

Gazelė
2021.03.30
„LPP Lithuania“ 2020 m. išlaikė augimą ir per pandemiją Premium

Lenkijos drabužių prekybos bendrovė „LPP Lithuania“, kurios pagrindiniai prekės ženklai yra „Reserved“,...

Prekyba
2021.03.30
Banko duomenys rodo, kad grietinėlę iš e. prekybos nugriebia e. komercijos lyderiai  Premium

„Swedbank“ klientai, kurie sudaro pusę visų Lietuvos mokėtojų, lietuviškose e. parduotuvėse 2020 m. išleido...

Prekyba
2021.03.29
SBA keičia įmonių pavadinimus ir vizualinį identitetą 2

SBA keičia savo ir grupės įmonių pavadinimus, atnaujina prekės ženklus, misiją bei vizualinį identitetą.

Rinkodara
2021.03.29
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Barbora“ imasi personalizuotos lojalumo programos

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ lojaliems klientams pristato naujieną – taupymo...

Rinkodara
2021.03.26
„Influencerių“ rinkodara: TOP nuomonės formuotojai įgyvendina įmonių strategijas   Premium

Tiek smulkių verslų, tiek reikšmingų struktūrų neatsiejama rinkodaros strategijų dalis yra nuomonės...

Rinkodara
2021.03.25
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku