„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną

Publikuota: 2018-07-11

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija „Fake it“ siūlo naujieną rinkoje – video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas – nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.

Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis – sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.

„Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių“, – teigia vienas iš „Fake it“ įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.

Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos „KanBan“ adaptaciją.

„Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos „šiukšlių“ – efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus,“ – pasakoja p. Baltramiejūnas.

Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, „Fake it“ darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.

„Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas,“ – akcentuoja vadovas.

Video reklamos kūrybiniame procese „Fake it“ komanda išskiria vadinamąjį „story telling“ (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos „Fake it“ įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.

„Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę,“ – pasakoja reklamos režisierius.

A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme – žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. „Story telling“ leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate – nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.

Po provokuojančiu pavadinimu „Fake it“ pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.

„Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį,“ – teigia kompanijos įkūrėjai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekių ženklų komunikacija „Facebook“ – penktadienio sindromas 2

Prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose tik auga, tačiau verslai vis dar nepakankamai analizuoja...

Rinkodara
2018.09.30
Esminė rinkodaros taisyklė tinka ne visiems ūkininkams 1

Kuo smulkesnis ūkis, tuo jo savininkui labiau apsimoka produkciją parduoti pačiam. Tačiau sprendimas imtis...

Agroverslas
2018.09.30
Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti...

Rinkodara
2018.09.29
G. Simonavičius palieka Lietuvos banką 5

Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius traukiasi iš pareigų. Naujos...

Vadyba
2018.09.28
Panevėžio arena pratęsė sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“

Dešimtmetį trukęs Panevėžio arenos ir „Kalnapilio-Tauro grupės“ bendradarbiavimas pratęstas 5 metams: arena...

Rinkodara
2018.09.28
Ronaldo: kodėl „Juventus“ rizikavo 100 mln. Eur dėl būsimos sėkmės Premium

Žaisti liko 15 minučių. Kamuolys skrieja per baudos aikštelę, o Cristiano Ronaldo – tikriausiai geriausias...

Laisvalaikis
2018.09.26
Kūrėjai stoja į kovą su nelegalaus turinio vartotojais internete 9

„7 Dievo įsakymas: nevok. Žiūrėk, klausyk, skaityk legaliai“ – tokiu raginimu pasitinka lauko reklamos...

Rinkodara
2018.09.26
LRT vadovė: „valstiečių“ siūlymai gali pažeisti nepriklausomumą

LRT finansus tirianti Seimo laikinoji komisija projekte siūlo keisti nacionalinio transliuotojo valdymo...

Rinkodara
2018.09.26
Vadovų komunikacija: D. Dundulis pasisakymais nurungė K. Meidę Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausi kalbėtojai buvo mažmeninės prekybos įmonių...

Rinkodara
2018.09.26
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus 1

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 4

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau