„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną

Publikuota: 2018-07-11

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija „Fake it“ siūlo naujieną rinkoje – video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas – nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.

Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis – sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.

„Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių“, – teigia vienas iš „Fake it“ įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.

Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos „KanBan“ adaptaciją.

„Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos „šiukšlių“ – efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus,“ – pasakoja p. Baltramiejūnas.

Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, „Fake it“ darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.

„Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas,“ – akcentuoja vadovas.

Video reklamos kūrybiniame procese „Fake it“ komanda išskiria vadinamąjį „story telling“ (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos „Fake it“ įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.

„Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę,“ – pasakoja reklamos režisierius.

A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme – žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. „Story telling“ leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate – nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.

Po provokuojančiu pavadinimu „Fake it“ pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.

„Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį,“ – teigia kompanijos įkūrėjai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šiemet bendri drabužių pardavimai mažėjo maždaug dešimtadaliu

Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, tekstilės, drabužių ir avalynės pardavimai smuko 11%. Vien tik...

Prekyba
2020.12.31
Prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“ uždraustas: vadinkitės kad ir „kremu kremuotu“ Premium 9

Šešerius metus veikiantis prekės ženklas „Sviestas sviestuotas“, panašu, skaičiuoja paskutines dienas, nes jo...

Gazelė
2020.12.31
Prieškalėdinės savaitės rezultatai: mažiau atsiskaitymų kortelėmis, e. prekybos šuolis  Premium

Per karantiną uždarius daugelį ne pirmo būtinumo prekių parduotuvių, pats kalėdinių pirkinių pikas persikėlė...

Prekyba
2020.12.30
„Revolut“: užsienio e. parduotuvėse išleidžiama 4,5 karto daugiau 1

Šiemet Lietuvos vartotojai skyrė daugiau dėmesio vietiniams e. prekybos kanalams. Nors pasaulinėse e.

Prekyba
2020.12.29
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gruodį padidėjo 1 proc. punktu 

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2020 m. gruodį buvo minus 3 ir, palyginti su lapkričiu, padidėjo 1 proc.

Prekyba
2020.12.29
Kainas koordinuojantiems prekybininkams – rekordinės baudos  Premium 1

TOP 3 didžiausi Norvegijos maisto ir kitų būtiniausių prekių tinklai „Norgesgruppen“, „Coop“ ir „Rema“...

Prekyba
2020.12.29
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Per lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta sumažėjo 0,4%

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2020 m. lapkritį sudarė...

Prekyba
2020.12.28
Prekyba su JK: grįžta muitinės procedūros  Premium

Bendrovės, kurių veikla susijusi su Jungtine Karalyste, nuo 2021 m. sausio 1 d. turės prisitaikyti prie naujų...

Prekyba
2020.12.28
Aukščiausio rango vadovų pasikeitimai prekybos įmonėse 2020 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2020.12.27
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
„Utenos trikotažo“ ginčas su „About you“ pasiekė teismą Premium 6

Vilniaus apygardos teisme pradėta nagrinėti civilinė byla pagal ieškovės „Utenos trikotažas“ ieškinį...

Prekyba
2020.12.23
„BaltCap“ apsipirko Estijoje

Didžiausio Baltijos šalyse privataus kapitalo fondų valdytojo „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF) už...

Prekyba
2020.12.23
Bankrotai prekybos sektoriuje 2020 m.: kritimas gali atsipirkti  Premium

Komercinio nekilnojamojo turto (NT) ekspertai reziumuoja, kad 2020 m. kur kas naudingesni buvo teisininkams,...

Prekyba
2020.12.23
„Iki“ administracijos darbuotojai prieš šventes dirbs parduotuvėse 3

Prieš šventes prie „Iki“ parduotuvių darbuotojų komandos jungiasi administracija.

Prekyba
2020.12.22
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Kokia parama priklausys parduotuvę pertvarkius į prekių atsiėmimo punktą Premium

Prekybininkai, kurie savo fizines parduotuves karantino metu pertvarkė į internetu užsisakytų prekių...

Prekyba
2020.12.22
Pagal vartotojo dūdelę: pasikeitę įpročiai diktuoja naujus sprendimus Premium

Pandemija pakeitė mažmeninės prekybos žaidimo taisykles: paskatino didžiulius pokyčius modernizuojant...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus