„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną
FOTOGALERIJA Fake it (10 nuotr.)
Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų kompanija Fake it siūlo naujieną rinkoje video reklamos sukūrimą vos per 21 dieną. Į šį procesą įeina viskas nuo kliento išskirtinumo rinkoje atradimo, idėjos, scenarijaus rašymo, iki filmavimo bei postprodukcijos.
Kūrybinei kompanijai tokio efektyvumo pasiekti pavyko smarkiai optimizavus visus veiklos procesus. Pirmasis žingsnis sujungti kūrybą ir gamybą į vieną komandą.
Kadangi kūryba ir gamyba yra tos pačios komandos viduje, išvengiama vidinių trikdžių ir laiko gaišimo komunikuojant tarp šių dviejų grandžių, teigia vienas iš Fake it įkūrėjų, prodiuseris Paulius Baltramiejūnas.
Antruoju žingsniu įmonė pasirinko dinaminės darbo sistemos KanBan adaptaciją.
Iš esmės sistema tokia, jog viena komanda vienu metu dirba tik su vienu projektu ir klientu. Tokiu būdu išvengiame proceso vidinės ir išorinės komunikacijos šiukšlių efektyvumas, kokybė ir dėmesys klientui padidėja kelis kartus, pasakoja p. Baltramiejūnas.
Norint pasiekti rezultato per tokį trumpą laiką, Fake it darbo procesas turi labai aiškų ir griežtą planą, kurio, anot P. Baltramiejūno, privalo laikytis ir klientas.
Darbo plane konkrečiai sudėliotos dienos, kada vyks susitikimai su klientu, kokiais tikslais, pasiruošimo, filmavimo, postprodukcijos datos bei kada produkto juodraštis pristatomas klientui ir įvyksta galutinis suderinimas, akcentuoja vadovas.
Video reklamos kūrybiniame procese Fake it komanda išskiria vadinamąjį story telling (kino scenarijaus dramaturgijos struktūros taikymas reklaminiams filmams) metodą. Antrasis kompanijos Fake it įkūrėjas, režisierius Andrius Paškevičius, pasakoja, jog tokio pobūdžio reklama paveiki emociškai, tačiau taip pat ji pristato ir pačio produkto ar kompanijos savybes, lemiančias pardavimus ar bendradarbiavimą.
Esame modernaus požiūrio į video turinį. Šiuolaikiniai reklaminiai filmai nebėra vien tik produkto ar įmonės privalumų parodymas, tuo pačiu tai yra ir trumpas filmas, nešantis emociją. Prekės ženklas neturi būti brukamas per prievartą, o pats reklaminis filmas žiūrovui turėtų būti įdomus bei estetiškas iš meninės pusės, neerzinti ir kurti pridėtinę vertę, pasakoja reklamos režisierius.
A. Paškevičius teigia, jog svarbiausia reklaminiame filme žiūrovo susitapatinimas su personažais bei situacija, nes tik tokiu atveju žiūrovas įsijaučia ir jaučia stiprias emocijas. Tai pasiekiama per gerą istoriją ir estetinį pateikimą. Story telling leidžia bet kokį produktą ar įmonę parodyti per įdomiai papasakotą siužetą, nes produktas ar įmonė asocijuojami su gera, stipria emocija. Tai veikia bet kokiame formate nesvarbu, ar tai produkto, paslaugos reklama, ar įmonės korporatyvinis filmas.
Po provokuojančiu pavadinimu Fake it pasislėpusi kūrybinė kompanija taip konstatuoja savo atvirumą.
Tiek reklama, tiek video produkcija, tiek kinas, ar bet koks kitas vizualinis kūrinys nėra tikrovė. Tai yra sukurtas ir suvaidintas pasaulis. Mes to nebijom pripažinti ir esame atviri su savimi bei klientais. Kad ir kaip meniškai, bet mes kuriame reklamą, kurios tikslas yra parduoti. Neapsimetinėjame, kad kuriame meną dėl meno ar gelbėjame pasaulį, teigia kompanijos įkūrėjai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti