2017-12-27 07:00

Reklamos tinklų grumtynės, bandant pritapti prie naujojo pasaulio

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kontroliuojančiosioms bendrovėms, kurioms priklauso didžiausios reklamos grupės pasaulyje, šie metai buvo liūdni. WPP, „Publicis“, „Omnicom“ ir „Interpublic Group“ akcijų vertė pastaruosius 12 mėnesių smarkiai krito.

Plataus vartojimo prekių bendrovės, didžiausi reklamdaviai, persvarsto išlaidas rinkodarai, nes vis didėjantis nerimas ir abejonės dėl skaitmeninės reklamos veiksmingumo sugadino nuotaiką investuotojams. Kai „Reklamos vilkams“ gresia pavojus tapti liūdnais vilkais, kokia ateitis laukia kontroliuojančiųjų bendrovių?

Jų verslo modelis, pagal kurį būdavo tradiciškai suburiamos kūrybinės agentūros, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo grupės, atakuojamas keliais frontais. Investuotojų aktyvistai spaudžia didžiausius reklamos užsakovus mažinti išlaidas, o specializuotos profesionalų paslaugų įmonės iškilo kaip pajėgūs didžiųjų agentūrų konkurentai.

52795
130817
52791