Reklamos tinklų grumtynės, bandant pritapti prie naujojo pasaulio

Plataus vartojimo prekių bendrovės, didžiausi reklamdaviai, persvarsto išlaidas rinkodarai, nes vis didėjantis nerimas ir abejonės dėl skaitmeninės reklamos veiksmingumo sugadino nuotaiką investuotojams. Kai „Reklamos vilkams“ gresia pavojus tapti liūdnais vilkais, kokia ateitis laukia kontroliuojančiųjų bendrovių?
Jų verslo modelis, pagal kurį būdavo tradiciškai suburiamos kūrybinės agentūros, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo grupės, atakuojamas keliais frontais. Investuotojų aktyvistai spaudžia didžiausius reklamos užsakovus mažinti išlaidas, o specializuotos profesionalų paslaugų įmonės iškilo kaip pajėgūs didžiųjų agentūrų konkurentai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai