2023-10-02 22:55

Išjunkite tą įkyrų garsą, arba Kaip mažinti triukšmo taršą prekių ženklų komunikacijoje

Valerijaus Kachaevo („Scanpix“) nuotr.
Valerijaus Kachaevo („Scanpix“) nuotr.
Mums trūksta žinomumo. Reikia daugiau reklamos. Reikia didinti aktyvumą socialiniuose tinkluose, kad kuo daugiau žmonių pastebėtų. Maždaug tokios mintys slegia daugelį Lietuvos verslininkų, kurie klaidžioja po reklamos agentūrų džiungles ieškodami stebuklingos „pardavimų skatinimo“ vaistažolės. Už dažno krūmo girdėti tas pats atsakymas: stebuklų nebūna, reikia nelaukti ir pradėti. Štai jūsų reklamos tinklelis, štai ir avansinė sąskaita.

Patriukšmaukime ir po mėnesio kito matysime, kas išeis. 

Tik kaip dažnai išeina? O jei paaiškėtų, kad pats triukšmavimas kartais yra ne problemos sprendimas, bet jos priežastis? Ir ar didėjančios visuotinės reklaminės taršos laikais sėkmingai augti siekiantiems verslams apskritai yra kitų alternatyvų? 

52795
130817
52791