2015-10-27 05:00

Pinigų užtektų visai švietimo sistemai perkurti – trūksta ryžto

Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas: „Daugybė rodiklių rodo, kad mes turime nefunkcionalią, neefektyvią, į kiekybę, o ne kokybę orientuotą švietimo sistemą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas: „Daugybė rodiklių rodo, kad mes turime nefunkcionalią, neefektyvią, į kiekybę, o ne kokybę orientuotą švietimo sistemą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai valstybės Prioritetinių mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų raidos krypčių ir prioritetų įgyvendinimo programoje kalbama apie pastatų stogų keitimą ir kapitalinį remontą, tampa akivaizdu, kad labiausiai skylėti yra ne aukštųjų mokyklų, o ministerijos stogai, kalba Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas.

Pono Mačiulio nuomone, nėra abejonių, kad pagrindinė infrastruktūra turi būti užtikrinama, bet ji niekada nebus „sumaniosios specializacijos“ pagrindas.

„Net 664 mln. eurų ES struktūrinių fondų lėšų 2014–2020 m. finansinėje perspektyvoje numatyta skirti visuomenės švietimui ir žmogiškųjų išteklių potencialui didinti. Tai yra milžiniškos lėšos, kuriomis galima Lietuvos švietimo sistemą ne tik sukratyti iš pamatų, o ir pradėti statyti ant naujų pamatų“, – kalba p. Mačiulis.

52795
130817
52791