2015-09-17 09:00

Paklausą mažina nerimas ir per šilti orai

Drabužių pardavimus šiemet paveikė euro įvedimas, geopolitinė įtampa ir net sezonui nepalankūs orai, todėl pasiekti praėjusių metų pardavimo augimą daugeliui bendrovių šiemet gali ir nepavykti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Drabužių pardavimus šiemet paveikė euro įvedimas, geopolitinė įtampa ir net sezonui nepalankūs orai, todėl pasiekti praėjusių metų pardavimo augimą daugeliui bendrovių šiemet gali ir nepavykti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Neįprastai šiltas rugpjūtis pakišo koją naujų drabužių kolekcijų pardavimams ir prie daugelio drabužių mažmenininkų rezultatų parašė minusą. Tačiau vėsus rugsėjis, pasak verslo, leidžia kalbėti apie atsigavimą. Būtent ruduo dar gali šiek tiek pagerinti visų metų drabužių prekybos rezultatus.

„Manau, kad nė vienas pardavėjas šį rugpjūtį neturėjo stebuklingos lazdelės, galinčios pakeisti padėtį. Rugpjūtis tikrai nebuvo standartinis, o drabužių prekybos verslas tiesiogiai priklauso nuo oro“, – sako Viktorija Krolytė, „Monton“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“ ir kitų prekių ženklų parduotuves valdančios UAB „Baltika Lietuva“ vadovė.

Dėl itin šiltų orų bendrovės „Baltika Lietuva“ pardavimai šiemet rugpjūtį buvo 16% mažesni nei prieš metus. Naujų rudens žiemos kolekcijų drabužių žmonės įsigijo mažai, o vasariniai drabužiai tradiciškai jau buvo parduodami su didele nuolaida.

52795
130817
52791