Darbštusis dirbtinis intelektas sparčiai didina savitarnos kasų pajamingumą
Savitarna kaip personalizuota kliento sąsaja su visa prekybos ekosistema

Savitarnos kasos jau tapusios pagrindine apsipirkimo forma maisto prekių parduotuvėse. Kai kuriuose tinkluose didžioji dalis kasų – savitarnos, tik prie jų dirba kasininkai. Iš maisto prekių segmento savitarnos kasos sparčiai plinta į „pasidaryk pats“, kosmetikos, drabužių ir kitas specializuotas parduotuves.
Povilas Kepalavičius, prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ savitarnos sprendimų direktorius, mato tendenciją, kai savitarnos pritaikymo galimybių savo prekybos vietose ieško įvairių segmentų verslai. Ekspertas atkreipia dėmesį į tokius sprendimus diegiančias degalines, elektronikos parduotuves, taip pat ir į IKEA, turinčią savitarnos zoną. Visai nesenai „StrongPoint“ tokį projektą įgyvendino didžiausiame knygyne Baltijos šalyse, o dabar darbuojasi prie savitarnos sprendimų vaistinėse.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai