Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

3
  • 2025-06-11T21:12:39+03:00

    Sekliai morkos su DI

  • 2025-06-11T22:19:33+03:00

    Išvertus į verslo kalbą: *Pigu verslas generuoja minusą, o akcininkai turi kompensuoti praradimus, marketingo pokyčiai tik paviršiniai, o ne struktūriniai. Tokia „optimizavimo logika“ dažniausiai signalizuoja rinkos spaudimą – kai trūksta pinigų plėtrai, lieka tik karpyti mažesnės grąžos veiklas. *Darbuotojų skaičiaus mažėjimas – 24 % – reiškia mažėja inovacijų tempas, išauga rizika „perdegimui“ likusiose komandose ir palaipsniui atsiranda kokybinės skylės. *Mažesnis top-of-funnel (srautas) ilgainiui mažins ir klientų bazę, net jei konversijos trumpuoju laikotarpiu atrodo pagerėjusios. * Senukai turi sunkiai nukopijuojamą verslo modelį, jungdami du privalumus - retail ir ecommerce. * Temu toliau valgys Pigu pyragą, tik didesniais kąsniais.

  • 2025-06-12T10:22:26+03:00

    Kažkoks absurdiškas topas. Rašo "populiariausios svetainės Lietuvoje", o realiai yra "svetainės su taškas LT domenu". Kur Amazon? Kur AliExpress? Temu? Shein? eBay? Alegro? Kažkaip su šitais tyrimais ir skambiom antraštėm niekaip nepataiko mūsų tyrinėtojai...

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791