2024-12-30 05:45

Šventinis chaosas: JK prekybininkai teisinasi dėl atšauktų ar vėluojančių užsakymų, nepritaikytų nuolaidų

Nepaisant nesklandumų, laukiama rekordinių rezultatų

Įmonių nuotraukos, VŽ koliažas.
Įmonių nuotraukos, VŽ koliažas.
Jungtinės Karalystės (JK) prekybos tinklai ir e. parduotuvės, nesugebėjusios deramai suvaldyti prieššventinės prekybos iššūkių, atsiprašo klientų dėl nesklandumų. Daugiausia kritikos sulaukė „Morrisons“ ir „Ocado“, kurios, jų sistemoms sustreikavus, nuvylė nemažai klientų.

JK mažmenininkė „Morrisons“ paskelbė atsiprašanti savo klientų, nes jie negalėjo įsigyti šventinių pirkinių su nuolaidomis – kilo problemų su lojalumo kortelių sistema „More“.

Prekybos tinklas taip pat turėjo teisintis, kodėl šventinio apsipirkimo laikotarpiu dalį internetinių užsakymų atšaukė ir deramai neteikė „click & collect“ paslaugos.

52795
130817
52791