Šventinis chaosas: JK prekybininkai teisinasi dėl atšauktų ar vėluojančių užsakymų, nepritaikytų nuolaidų
Nepaisant nesklandumų, laukiama rekordinių rezultatų

JK mažmenininkė „Morrisons“ paskelbė atsiprašanti savo klientų, nes jie negalėjo įsigyti šventinių pirkinių su nuolaidomis – kilo problemų su lojalumo kortelių sistema „More“.
Prekybos tinklas taip pat turėjo teisintis, kodėl šventinio apsipirkimo laikotarpiu dalį internetinių užsakymų atšaukė ir deramai neteikė „click & collect“ paslaugos.
Mažmeninės prekybos tinklo atstovas spaudai JK leidiniui „Retail Gazette“ patvirtino, kad nesklandumų kilo dėl sistemos problemų, kai nebuvo pritaikomos kai kurios lojalumo kortelių nuolaidos. Jis pažymėjo, kad tai pastebėjusiems klientams bus kompensuota.
Klientams, savo užsakymų, pateiktų internetu, nesulaukusiems specialiose atsiėmimo vietose, „Morrisons“ patarė visuomet prieš vykstant pasiimti prekių sulaukti elektroninio laiško, patvirtinančio, kad užsakymai paruošti atsiimti.
Bendrovė pripažino ir tai, kad kai kurių prekių pristatymas į namus vėlavo.
Pradėjus strigti prekybai, „Morrisons“ klientai socialiniuose tinkluose dalijosi savo nuoskaudomis. Kai kuriuos jų surinko ir pacitavo „Retail Gazette“, pavyzdžiui, „pusė mano kalėdinių pirkinių neatkeliauja, įskaitant kalakutą ir pudingus, o jie buvo užsakyti prieš mėnesį“.
Strigo ir „Ocado“
JK e. prekybos žvaigždė „Ocado“, išsiskirianti savo robotizuota prekių surinkimo sistema, prieššventinės prekybos metu taip pat buvo priversta atsiprašinėti savo klientų.
Dėl gedimo viename iš klientų aprūpinimo centrų pirkėjai pasigedo kai kurių būtiniausių kalėdinių prekių. Šimtai „Ocado“ užsakymų klientams pristatyti nepilni.
Kai kurie pirkėjai teigė, kad jų užsakymuose trūko šaldytų produktų, o kiti teigė, kad jie negavo dešimčių užsakytų prekių, pranešė „Mail Online“.
Vienas „X“ (anksčiau „Twitter“) vartotojas komentavo: „Labai ačiū @Ocado – šiandien vakare tarp 8 ir 9 val. turėjo pristatyti mūsų kalėdinį užsakymą, o jis neatsirado. Štai Kalėdos sugadintos 16-ai žmonių!!! Ir 50 GBP sterlingų kuponas nė iš tolo nekompensuoja! Jūs praradote klientus 20-čiai metų.“
Kitas rašė: „Spalio mėnesį suformavome užsakymą ir likus 2 valandoms iki pristatymo išsiuntėte mums žinutę, kad 14 prekių sandėlyje nėra, o 8 prekės pakeistos.“
Problemų patyrė Erith CFC prekių surinkimo punktas, per savaitę apdorojantis apie 200.000 užsakymų.
„Ocado“ atstovas spaudai „Mail Online“ patvirtino, kad dalis užsakymų nebuvo pristatyti tokie, kokių tikėjosi klientai.
„Tai neatitinka mūsų aukštų standartų ir suprantame, kad dėl to kilo nepatogumų. Kreipiamės į visus nusivylusius klientus ir jų atsiprašome.“
Nepaisant kilusio šurmulio ir su juo susijusių problemų, mažmeninės prekybos analitikai prognozuoja, kad JK šį gruodį prekybos tinklų pardavimai pirmą kartą viršys 13 mlrd. GBP, o pats šventinis sezonas bus rekordinis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai