2024-12-06 15:01

Juodojo penktadienio išlaidos: bendra suma augo, vieno krepšelio – mažėjo

Priežastys, lėmusios vieno pirkimo metu susitraukusią sumą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Skirtingų mokėjimo įstaigų duomenys rodo, kad šiemet Lietuvos vartotojai nebuvo abejingi Juodojo penktadienio akcijai, bendros išlaidos augo, tik vieno apsipirkimo metu išleista suma, palyginti su praėjusiais metais, šiek tiek traukėsi. Tai gali reikšti, kad perkamosios galios atsigavimą jaučia dar ne visi, dalis pirkėjų linkę elgtis taupiau, kainos šiek tiek sumažėjusios, aplankoma daugiau skirtingų e. parduotuvių.

Juodojo penktadienio išpardavimų dieną, lapkričio 29 d., „Swedbank“ klientai, apsipirkdami Lietuvos internetinėse parduotuvėse, išleido daugiau kaip 12,6 mln. Eur. Visos savaitės išlaidos, palyginti su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 16% ir pasiekė beveik 71 mln. Eur.

Vieno apsipirkimo metu, vertinant visos praėjusios savaitės duomenis, interneto pirkėjai išleido vidutiniškai apie 60 Eur, maždaug dešimtadaliu daugiau nei pernai. 

52795
130817
52791