2024-09-16 05:45

IKEA strategija, skatinanti pardavimus

Mario Fourmy (SIPA / „Scanpix“) nuotr.
Mario Fourmy (SIPA / „Scanpix“) nuotr.
IKEA, siūlydama baldų bei įvairių namuose praverčiančių aksesuarų ir sugebėdama priversti pirkėjus išeiti su pilnais krepšiais prekių, kurių, prieš apsilankydami labirinto raizgalynėje nė neįtarė, kad jiems reikėtų, ši Švedijos milžinė tapo didžiausia pasaulyje baldų prekybos bendrove, kurios pardavimo pajamos praėjusiais metais siekė beveik 48 mlrd. Eur.
  • IKEA strateginiai veiksmai, galintys įkvėpti ir kitus verslus.
  • Pasirūpindama, kad pirkėjai lengvai atsisveikintų su jau nebereikalingais daiktais, įmonė tikisi, kad jie ir vėl apsilankys jos parduotuvėse.
  • Lietuvoje stengiamasi gerinti klientų patirtį, plečiama maitinimo veikla, daugės rinkodaros veiksmų.

Visame pasaulyje daugybė šeimų laisvą nuo darbų šeštadienį neretai išsiruošia į didžiulę IKEA baldų parduotuvę. Mažus vaikus palikus parduotuvės darbuotojų prižiūrimoje žaidimų aikštelėje „Smaland“, galima laisvai nardyti po įvairiausių baldų ir daiktų labirintą ar net užsukti į restoraną ir suvalgyti visai nebrangių švediškų mėsos kukulių su bulvių koše bei žirneliais. 

52795
130817
52791