Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2024-09-12 05:45

„Boozt“ vadovas: ilgalaikes lenktynes laimės ne fizinė, o e. prekyba

Hermannas Haraldssonas, „Boozt“ generalinis direktorius. Įmonės nuotr.
Hermannas Haraldssonas, „Boozt“ generalinis direktorius. Įmonės nuotr.
Skandinavijos e. prekybos platformos „Boozt“, kurios koncepcija grįsta tradicinių universalinių parduotuvių modeliu, reikšmingą dalį sudaro darbuotojai iš Lietuvos. Švedams ir lietuviams bendras šiaurietiškas mentalitetas ir išskirtiniai gabumai tobulinant robotizuoto sandėlio programinę įrangą ir kitus procesus lėmė tai, kad bendrovė išplėtė savo padalinį Vilniuje iki 70 specialistų. Be to, Lietuvos pirkėjai sudaro vis reikšmingesnę klientų dalį, interviu VŽ sako Hermannas Haraldssonas, „Boozt“ generalinis direktorius.

Dažniau perkantys internetu jau tikriausiai atkreipė dėmesį į dar vieną galimybę – jau kurį laiką veikiančią e. parduotuvę „Boozt“. Papasakokite, kokia šios Švedijos įmonės istorija ir pagrindinė verslo idėja? 

Iš pradžių įmonės dėmesys daugiausia buvo sutelktas į e. komercijos paslaugas prekių ženklams, o 2010 m. vieno investuotojų pritraukimo etapu buvau pakviestas prisijungti prie komandos ir imtis lyderystės. Labai greitai pamačiau, kad bendrovės veiklos modelis nėra efektyvus, todėl ėmiausi gryninti veiklos koncepciją, sustiprinau komandą, pakviesdamas patyrusių ekspertų. 

52795
130817
52791