„Boozt“ vadovas: ilgalaikes lenktynes laimės ne fizinė, o e. prekyba

Dažniau perkantys internetu jau tikriausiai atkreipė dėmesį į dar vieną galimybę – jau kurį laiką veikiančią e. parduotuvę „Boozt“. Papasakokite, kokia šios Švedijos įmonės istorija ir pagrindinė verslo idėja?
Iš pradžių įmonės dėmesys daugiausia buvo sutelktas į e. komercijos paslaugas prekių ženklams, o 2010 m. vieno investuotojų pritraukimo etapu buvau pakviestas prisijungti prie komandos ir imtis lyderystės. Labai greitai pamačiau, kad bendrovės veiklos modelis nėra efektyvus, todėl ėmiausi gryninti veiklos koncepciją, sustiprinau komandą, pakviesdamas patyrusių ekspertų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai