Eksperto įvaizdis prekyboje: „Iris“ jį užtikrina siaura specializacija, „Lankava“ orientuojasi į konsultacijas

Interjero apdailos ir statybinių medžiagų UAB „Iris“ savo sėkmę sieja su sprendimu veikti gana siauroje nišoje – plytelių ekspertų įvaizdis leidžia sėkmingai konkuruoti su gerokai platesnį asortimentą turinčiu „Ermitažu“ ar „Senukais“, o kitas regioninis mažmenininkas „Lankava“ orientuojasi į klientų konsultacijas ir su kitais smulkiaisiais asocijuotai pirkdamas stambių tiekėjų prekes. Utenos įmonė „Bikuvos prekyba“ taip pat yra radusi savo specializaciją – labiausiai taiko į paslaugų teikėjus: meistrus, patentininkus, ūkininkus, kurie atveda tiesioginių pirkėjų.
„Su didžiaisiais nepakonkuruosi darydamas tą patį, ką ir jie. Turi rasti savo verslo modelį, kiek kitokį, bet labai sėkmingą, tada susiformuos klientų bazė“, – sako Gintaras Sadaunikas, „Bikuvos prekybos“ direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai