2024-08-22 05:45

Eksperto įvaizdis prekyboje: „Iris“ jį užtikrina siaura specializacija, „Lankava“ orientuojasi į konsultacijas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nepaisant sulėtėjimo nekilojamojo turto (NT) sektoriuje ir nuožmios didžiųjų tinklų konkurencijos, kai kurie mažesni regioniniai statybinių ir apdailos medžiagų prekybininkai išlaiko stabilius pardavimus.

Interjero apdailos ir statybinių medžiagų UAB „Iris“ savo sėkmę sieja su sprendimu veikti gana siauroje nišoje – plytelių ekspertų įvaizdis leidžia sėkmingai konkuruoti su gerokai platesnį asortimentą turinčiu „Ermitažu“ ar „Senukais“, o kitas regioninis mažmenininkas „Lankava“ orientuojasi į klientų konsultacijas ir su kitais smulkiaisiais asocijuotai pirkdamas stambių tiekėjų prekes. Utenos įmonė „Bikuvos prekyba“ taip pat yra radusi savo specializaciją – labiausiai taiko į paslaugų teikėjus: meistrus, patentininkus, ūkininkus, kurie atveda tiesioginių pirkėjų. 

„Su didžiaisiais nepakonkuruosi darydamas tą patį, ką ir jie. Turi rasti savo verslo modelį, kiek kitokį, bet labai sėkmingą, tada susiformuos klientų bazė“, – sako Gintaras Sadaunikas, „Bikuvos prekybos“ direktorius.

52795
130817
52791