2024-04-14 20:52

Prabangos prekių segmentui prognozuoja augimą

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pasaulinė prabangos prekių rinka, pastaraisiais metais išgyvenusi popandeminį pakilimą, iki 2028 m. stabiliai augs, o 2023-2028 m. laikotarpiu pasieks 6,2% augimo tempą ir 2028 m. sudarys 623,9 mlrd. USD, rašoma apžvalgoje „Global Luxury Retailing Market“.

Viena sektoriaus augimą skatinsiančių priežasčių įvardijamas aktyvesnis turizmas, kuris turėtų grįžti į prieš pandemiją buvusį lygį, o tai nulems spartų prabangos prekių pardavimų augimą oro uostų, kruizinių laivų ir panašiose parduotuvėse. 

Prognozuojama, kad 2024 m. pasaulinė prabangos prekių mažmeninės prekybos rinka augs labiausiai dėl to, kad didės gyventojų pajamų lygis besivystančiose pasaulio ekonomikose.

Per ateinančius penkerius metus Azijos ir Ramiojo vandenyno regionas turėtų būti pasaulinės prabangos rinkos varomaja jėga, o JAV tikėtinas ir nežymus šio sektoriaus įmonių pajamų susitraukimas. 

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione prabangos prekių rinkos augimas 2023 m. siekė 8,2%, didžiausią įtaką geriems rezultatams darė aktyvėjęs turizmas ir didėjantis jaunų bei pasiturinčių vartotojų skaičius. Prie šio augimo prisidėjo atsigaunanti Kinijos ekonomika ir išaugęs keliaujančių kinų skaičius. 

Beveik ketvirtadalį visų pasaulinių prabangos sektoriaus pajamų 2023 m. gavo LVMH grupei priklausantys prekių ženklai: per pastaruosius penkerius metus grupei pavyko toliau didinti savo rinkos dalį: nuo 18,3% 2018 m. iki 24,1% 2023 m.

52795
130817
52791