Naujoji e. parduotuvių architektūra: personalizuota ir su DI

Žengiant į interneto platybes, kuriose apsiperka vis daugiau vartotojų, vertinga išnaudoti visas esamas galimybes – veikti per didžiąsias platformas, sutraukiančias milžiniškus klientų srautus, bet kartu ir turėti nuosavą e. parduotuvę, įsitikinęs Ericas Senechalis, e. prekybos sistemų vystymo ir priežiūros „PrestaShop“ vykdomasis direktorius.
„Būsiu korektiškas ir nesakysiu vien rinktis nuosavą e. parduotuvę, nes tokias padedame prekybininkams susikurti. Tikrai verta būti matomam kuo plačiau, nesame nusiteikę prieš platformas. Tačiau atminkite, kad jei parduodate tik platformoje, ji ir turi santykį su jūsų klientu, o jūs liekate užsakymo vykdytojas. Savoje parduotuvėje galite užmegzti ryšį ir skatinti tolesnius pardavimus, juk tai ir yra verslo esmė“, – sako E. Senechalis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai