2023-12-14 06:45

Naujoji e. parduotuvių architektūra: personalizuota ir su DI

Pawelas Visoras, „PrestaShop“ rinkodaros direktorius (kairėje), ir Ericas Senechalis, „PrestaShop“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pawelas Visoras, „PrestaShop“ rinkodaros direktorius (kairėje), ir Ericas Senechalis, „PrestaShop“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prancūzų „PrestaShop“, kurios programinę įrangą visame pasaulyje naudoja beveik 300.000 svetainių, klientai pastaruoju metu labiausiai domisi e. parduotuvių personalizavimo ir dirbtinio intelekto (DI) panaudojimo galimybėmis versle.

Žengiant į interneto platybes, kuriose apsiperka vis daugiau vartotojų, vertinga išnaudoti visas esamas galimybes – veikti per didžiąsias platformas, sutraukiančias milžiniškus klientų srautus, bet kartu ir turėti nuosavą e. parduotuvę, įsitikinęs Ericas Senechalis, e. prekybos sistemų vystymo ir priežiūros „PrestaShop“ vykdomasis direktorius.

„Būsiu korektiškas ir nesakysiu vien rinktis nuosavą e. parduotuvę, nes tokias padedame prekybininkams susikurti. Tikrai verta būti matomam kuo plačiau, nesame nusiteikę prieš platformas. Tačiau atminkite, kad jei parduodate tik platformoje, ji ir turi santykį su jūsų klientu, o jūs liekate užsakymo vykdytojas. Savoje parduotuvėje galite užmegzti ryšį ir skatinti tolesnius pardavimus, juk tai ir yra verslo esmė“, – sako E. Senechalis.

52795
130817
52791