Kauno „Urmas“ į pokyčius žengia su naujais kūrybos partneriais

Pasak Daivos Dankšienės, „Urmo“ valdytojos, naujo partnerio poreikis išaugo prasidėjus transformacijai – anksčiau buvusi sandėlių tipo prekybos bazė šiuo metu virsta unikaliu ir šiuolaikišku prekybos miesteliu.
„Mūsų planuose – nemaži pokyčiai, todėl auga ir poreikis kokybiškai, vientisai komunikacijai. Tikimės, kad šis naujai prasidėjęs bendradarbiavimas sustiprins prekybos miestelio „Urmas“ prekių ženklą ir sukurs įdomaus, įtraukiančio bei unikalaus turinio“, – išplatintame pranešime teigia D. Dankšienė.
Vasarą vykdyto kūrybos partnerio konkurso, kurį laimėjo „Spark Agency“, metu pagrindinis kriterijus buvo mažmeninės prekybos patirtis. Konkursinė užduotis apėmė strategijos, įvaizdžio ir pardavimo skatinimo komunikacijos sukūrimą.
Tarp „Spark Agency“ klientų yra „Nordika“, „Amber Grid“, „Oho!“, „Bosch“, „Švaros Broliais“, „Venipak“, „Bobutės Paskola“, „Mamų Unija“ ir kiti.
VŽ rašė, kad „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per artimiausius ketverius metus į atsinaujinimą investuos 20 mln. Eur.
„Gyvenimas nestovi vietoje. Verslai, vartotojų kartos keičiasi. Ta prekybos forma, kuri daugybę metų veikė „Urme“, nueina į praeitį. Šį rugpjūtį „Urmui“ sukako 31-eri, tad atėjo laikas, kai reikia iš esmės pagalvoti apie permainas ir pokyčius. Žiūrėdami į ateitį, puikiai suprantame, kad mums reikia transformuotis ir keistis“, – VŽ kalbėjo Kęstutis Isakas, prekybos miestelio „Urmas“ plėtros direktorius.