Kauno „Urmo“ planai: nauja strategija, 20 mln. Eur investicijų ir naujas vardas
- Iki šiol Kauno prekybos centrams – „Akropoliui“, „Megai“ – buvo patogu žvalgytis tik vienam į kitą, vertinti tik save.
- „Urmas“ buvo atskira, jau kiek pasenusi prekybos atšaka.
- Paskelbę apie pokyčius ir investicijas, aiškiai sako, kad ir „Urmas“ stoja į labiau lygiavertes konkurencines gretas.
- Veda derybas su ne vienu potencialiai nauju vardu, dar tik planuojančiu ateiti į Lietuvos rinką.
„Gyvenimas nestovi vietoje. Verslai, vartotojų kartos keičiasi. Ta prekybos forma, kuri daugybę metų veikė „Urme“, nueina į praeitį. Šį rugpjūtį „Urmui“ sukanka 31-eri, tad atėjo laikas, kai reikia iš esmės pagalvoti apie permainas ir pokyčius. Žiūrėdami į ateitį, puikiai suprantame, kad mums reikia transformuotis ir keistis“, – VŽ sako Kęstutis Isakas, prekybos miestelio „Urmas“ plėtros direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai