2023-06-30 08:45

Kauno „Urmo“ planai: nauja strategija, 20 mln. Eur investicijų ir naujas vardas

Daiva Dankšienė, Kauno prekybos miestelio „Urmas“ valdytoja. Aliaus Koroliovo nuotr.
Daiva Dankšienė, Kauno prekybos miestelio „Urmas“ valdytoja. Aliaus Koroliovo nuotr.
Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per artimiausius ketverius metus į atsinaujinimą investuos 20 mln. Eur. Nuo rudens prekybininkės permainas lydės atnaujintas prekių ženklas „Urmas keičiasi“, o po pokyčių etapo svarstoma keisti pavadinimą.
  • Iki šiol Kauno prekybos centrams – „Akropoliui“, „Megai“ – buvo patogu žvalgytis tik vienam į kitą, vertinti tik save.
  • „Urmas“ buvo atskira, jau kiek pasenusi prekybos atšaka.
  • Paskelbę apie pokyčius ir investicijas, aiškiai sako, kad ir „Urmas“ stoja į labiau lygiavertes konkurencines gretas.
  • Veda derybas su ne vienu potencialiai nauju vardu, dar tik planuojančiu ateiti į Lietuvos rinką.

„Gyvenimas nestovi vietoje. Verslai, vartotojų kartos keičiasi. Ta prekybos forma, kuri daugybę metų veikė „Urme“, nueina į praeitį. Šį rugpjūtį „Urmui“ sukanka 31-eri, tad atėjo laikas, kai reikia iš esmės pagalvoti apie permainas ir pokyčius. Žiūrėdami į ateitį, puikiai suprantame, kad mums reikia transformuotis ir keistis“, – VŽ sako Kęstutis Isakas, prekybos miestelio „Urmas“ plėtros direktorius.

52795
130817
52791