2023-06-22 08:45

Didieji tinklai nukonkuravo gamintojų parduotuves

Marco Bertorello (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Marco Bertorello (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Anksčiau dalį produkcijos savo firminėse parduotuvėse realizuodavę gamintojai siaurina tinklą arba visiškai atsisako tokių parduotuvių ir koncentruojasi į savo pagrindinę – gamybos veiklą. Didiesiems prekybos tinklams apraizgius net ir mažiausius miestelius, neliko prasmės turėti firminių parduotuvių, juolab kad daugeliu atvejų asortimentas jose atsikartoja.
  • Kai kurie gamintojai uždaro firminių parduotuvių tinklus, nes jų veikla nuostolinga.
  • Vos vieno kito gamintojo strategijoje likusi specializuotų parduotuvių plėtra.
  • Vyrauja požiūris, kad yra du verslai – prekybos ir gamybos.

AB Vilniaus paukštynas ir AB Kaišiadorių paukštynas, priklausantys įmonių grupei „Linas Agro Group“, jau kurį laiką mažino mažmeninių parduotuvių tinklą, ir dabar likusi tik viena, nors kažkada jų tinklas viršijo 60.

52795
130817
52791