E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai
Tyrimas rodo, kad gerokai dažniau taip perka jaunimas – daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų, priklausančių 18–24 metų grupei, maisto prekių internetu yra užsisakę ar daro tai nuolat, o 45 metų ir vyresnių asmenų kategorijoje maisto prekių internetu nėra užsisakę daugiau nei 70% respondentų, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ iniciatyva 2023 m. pirmąjį ketvirtį atlikta Lietuvos gyventojų nuomonės apklausa.
Jos metu buvo apklausta 1.012 gyventojų, jų teirautasi apie maisto prekių užsakymą internetu ir elektroninio apsipirkimo įpročius (respondentų amžius – 18–74 metai, pasiskirstymas pagal miestus – reprezentatyvus, atspindintis Lietuvos gyventojų pasiskirstymą. Tyrimo paklaida 3,1%).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai