2023-06-02 15:59

E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu neužsisako. Vos 4,1% gyventojų tai daro dažnai, bent vieną kartą per savaitę.

Tyrimas rodo, kad gerokai dažniau taip perka jaunimas – daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų, priklausančių 18–24 metų grupei, maisto prekių internetu yra užsisakę ar daro tai nuolat, o 45 metų ir vyresnių asmenų kategorijoje maisto prekių internetu nėra užsisakę daugiau nei 70% respondentų, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ iniciatyva 2023 m. pirmąjį ketvirtį atlikta Lietuvos gyventojų nuomonės apklausa.

Jos metu buvo apklausta 1.012 gyventojų, jų teirautasi apie maisto prekių užsakymą internetu ir elektroninio apsipirkimo įpročius (respondentų amžius – 18–74 metai, pasiskirstymas pagal miestus – reprezentatyvus, atspindintis Lietuvos gyventojų pasiskirstymą. Tyrimo paklaida 3,1%). 

52795
130817
52791