„Senukai“ atnaujino lojalumo programą

„Lojalumo programų reikšmė dėl infliacijos auga ir pasaulyje, ir Baltijos šalyse. Todėl nuolat tobuliname savo lojalumo programą, kad galėtume suteikti geriausią apsipirkimo patirtį ir papildomų naudų“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ atstovas.
Jo teigimu, vis svarbesnė tampa daugiakanalė prekyba, kai derinami skirtingi prekių paieškos, vertinimo, palyginimo ir įsigijimo būdai, todėl nuo šiol „Smart Net“ taškus bus galima kaupti ir išleisti tiek fizinėse, tiek e. parduotuvėje.
„Kliento kelionė tarp fizinių ir internetinės parduotuvės yra vis labiau susijusi. Jie yra linkę išsirinkti norimas prekes internete. Tuomet jie nori atvykti pasikonsultuoti gyvai parduotuvėje, o galiausiai užbaigti pirkimą internete, parduotuvėje arba parduotuvėje su pristatymu į namus“, – sako V. Romeika.
Taškų sistema
„Smart Net“ lojalumo programa veikia šitaip: apsiperkant elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse kaupiami taškai nuo kiekvieno užsakymo. Pagal tai, kokia suma per kalendorinius metus išleidžiama, pasinaudojus lojalumo programa, priklausys vienas iš trijų lojalumo lygių – bronzinis, sidabrinis arba auksinis.
Kiekvienas klientas gali kilti nuo bronzinio iki auksinio lygio. O kylant lojalumo lygiais, galima kaupti dar daugiau „Smart Net“ taškų. Atsižvelgus į lojalumo lygį, galima susigrąžinti iki 2% nuo kiekvieno apsipirkimo „Smart Net“ taškais ir jais apmokėti iki 99% kito apsipirkimo sumos.
Atnaujintos lojalumo programos naudotojams siūlomos papildomos „Smart Net Bonus“ išorinių partnerių suteikiamos naudos.
Pavyzdžiui, partnerių suteikiama nuolaida kelionėms, akiniams, laisvalaikio pramogoms ir kt.
Besikeičiantys apsipirkimo įpročiai skatina klientams siūlyti ne tik įprastas plastikines korteles, bet diegti ir skaitmeninius sprendimus – lojalumo programa „Smart Net“ įdiegta ir „Senukų“ mobiliojoje programėlėje.
„Pasidaryk pats“ sektoriuje dar veikia „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“, „Bikuva“ ir kitos bendrovės.