Prekybos sektoriaus lyderė: per krizę investicijos gali pasirodyti neatsiperkančios, bet mes manome kitaip
- Lyderė: augimą lėmė plėtra užsienyje, išpopuliarėjusi prekyba internetu, grįžtantys klientai.
- Antroji TOP prekybininkė „Lidl Lietuva“ tęsia plėtrą.
- „Kia Auto“: iššūkis rasti gerą techniką.
- „Autojuta“: rizikavome ir tai lėmė mūsų sėkmę.
Pijus Makarevičius, prekybos sektoriaus lyderės UAB „Baldai1“, įkūrėjas, skaičiuoja, kad įmonės veiklos geografija jau apima 15-a ES šalių, kai dar pernai vasarą jų buvo 11-a. Visose šalyse, kuriose veikiama, įregistruoti juridiniai asmenys, turimos vietos komandos ir lokalizuoti prekių ženklai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai